خانهاخبار
جدیدترین تصاویر از پرچمدار بعدی سونی

جدیدترین تصاویر از پرچمدار بعدی سونی

گوشی‌های سری Xperia X با طراحی منحصربه‌فرد خود روانه بازار شدند و پای آن‌ها به ایران هم رسیده است. سونی با سختکوشی می‌خواهد نظر مشتریان را به خود جلب کند و به همین منظور دوباره زبان طراحی خود را دستخوش تغییراتی کرده است. در ادامه شاهد تصاویری از پرچمدار آینده این کمپانی هستیم.
۱۳۹۵/۵/۵

همان‌طور که می‌دانید، تولید سری Z از خانواده اکسپریا متوقف شده و جای خود را به اکسپریا X داده است. چندی پیش تصاویری از پرچمدار این سری که با کد F8331 شناخته می‌شود در خبرگزاری‌ها منتشر شد و همچنین حضور فعالی در بنچمارک ها از خود نشان داد. امروز دو عکس دیگر از رنگ مشکی این گوشی افشا شده که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

image

در عکس اول شاهد نمایشگری هستیم که لبه‌های شیشه‌ای آن تا حاشیه فلزی گوشی کشیده شده است و در پایان اندکی خمیدگی دارد. یکی از نکاتی که همچنان آزاردهنده است حاشیه‌های بزرگ بالا و پایین گوشی است که احتمالا کاربر را برای در دست گرفتن گجت به زحمت می‌اندازد؛ البته این نقص احتمالا بهایی است که برای حاشیه‌های فوق‌العاده باریک کناره نمایشگر باید پرداخت!

image

عکس دوم پنل پشت گوشی را نمایش می‌دهد که در اولین نگاه متوجه قسمت پایین بدنه می‌شویم. این بخش رنگ متفاوتی از سطح گوشی دارد که احتمالا از جنس پلاستیک است و وظیفه آن تقویت آنتن‌دهی گوشی است. تقریبا تمام گوشی‌های شیشه‌ای-فلزی امروزی با معضل طراحی قطعه پلاستیکی آنتن مواجهند، حال‌آنکه برخی کمپانی‌ها به داخل بدنه منتقلش می‌کنند و برخی دیگر مانند اپل و حالا سونی آن‌ را در معرض دید قرار می‌دهند. فلاش دوگانه دوربین و رنگ مات بدنه دو نکته مثبت‌اند که در این عکس خودنمایی می‌کنند.

شایعات حاکی از آن است که هر دو دوربین گوشی به فیلم‌برداری با کیفیت 4K مجهز شده‌اند! با شنیدن این موضوع احتمالا برای شما هم این سوال پیش آمده که: دوربین جلو گوشی چه نیازی به فیلم‌برداری 4K دارد؟ به هر حال پرچمدار سونی با تمام نکات مثبت و منفی‌اش احتمالا در کنفرانس IFA آلمان در شهریورماه معرفی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

سمیرا

۱۳۹۵/۵/۳۰
من نمیدونم شما چطوری میشه ک گوشی ک هنوزمعرفی نشده و بازارنیومده همچین تصمیم گیری میکنی.ب احتمال زیاد علم غیب داری خخخ

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۵/۸
به قول دور همی سونی داره با این کاراش به خودش اتک میزنه.

میلاد

۱۳۹۵/۵/۷
کنار گوشی سمت راست وسط دکمه هوم ستسور اثر انگشت هست

mahdi

۱۳۹۵/۵/۷
این تقریبا همون زبان طراحی اولیه سری Z خود سونی هست فقط اومده در دو طرف به فریم انحنا داده....
لوبیا ها ی نوکیا اکثرا عین مکعب مستطیل میمونن ولی این حالت لوله ای داره...
هر گوشی ای که جلوش مربعی باشه دلیل نمیشه که از مکعب مستطیل های نوکیا کپی کرده باشه...

yh

۱۳۹۵/۵/۶
کاملا موافقم شبیه 925-920-930 هستش