خانهاخبار
اولین تصاویر پرچم‌دار بعدی سونی به بیرون درز پیدا کرد

اولین تصاویر پرچم‌دار بعدی سونی به بیرون درز پیدا کرد

سونی تا چند ماه آینده پرچم‌دار جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. حال اولین تصاویر از این محصول منتشر شده است. آنچه بیش از همه در این گوشی جلب توجه می‌کند تحول طراحی آن است.
۱۳۹۵/۴/۲۸
image

چند روز پیش در بنچمارکی اطلاعات مربوط به گوشی جدیدی از سونی رویت شد. این گوشی، که با عنوان Sony Xperia F8331 ثبت شده، احتمالا پرچم‌دار بعدی سونی و عضو جدید خانواده اکسپریا ایکس است. حال تصاویری از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد مسیر طراحی سری ایکس در این گوشی کاملا از سری زد جدا خواهد شد.

F8331 مشخصاتی شبیه و اندکی بهتر نسبت به Xperia X Performance دارد: تراشه اسنپدراگون 820، 3 گیگابایت رم، نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن 1080p و دوربین جلو و عقب با قابلیت تصویربرداری 4K!

اما تفاوت طراحی این دو محصول بسیار بیشتر از تفاوت سخت‌افزاری آن‌هاست. بالا و پایین این محصول طراحی تخت دارد، در حالی که دو طرف آن کاملا خمیده است. محل دوربین تفاوتی نکرده است، اما زیر آن یک فلاش دوگانه LED مشاهده می‌شود. پشت دستگاه قسمت پایین نیز به نظر می‌رسد آنتن گوشی قرار گرفته است.

پنل جلویی دستگاه مشخص‌تر است. بلندگوها، آنتن NFC و سنسورها در این قسمت قرار گرفته‌اند؛ هرچند که به نظر می‌رسد محل قرارگیری NFC چندان جالب نباشد.

از دیگر تحولات این گوشی می‌توان به داشتن پورت USB Type-C اشاره کرد. اگر این تصاویر حقیقت داشته باشد، F8331 اولین گوشی هوشمند سونی با این درگاه ارتباطی خواهد بود. نگران جک 3.5 میلی‌متری صدا نیز نباشید؛ سونی قصد حذفش را ندارد و می‌توانید آن را در لبه بالایی گوشی بیابید.

در مورد قیمت یا تاریخ عرضه این محصول هنوز اطلاعی نداریم. اما با نزدیک‌ شدن به ماه سپتامبر و زمان برگزاری نمایشگاه IFA و با توجه به حضور سونی در این نمایشگاه، انتظار داریم در روزهای آینده اخبار بیشتری در مورد این محصول بشنویم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

ribar

۱۳۹۵/۵/۸
سلام خدمت تمامى دوستان گل و مديران سايت
آقا من هرگز اهل جنگ و دعوا و کوبيدن اين برند و اين برند نيستم و نبودم و سنم هم اجازه اين داستانها رو نميده من خودم در حال حاضر يه زد الترا دارم و خيلى هم دوستش دارم و کار مو راه ميندازه ولى با اينکه زياد اهل حاشيه بازى نيستم ولى متاسفانه بايد بگم اگر اين غول بعدى سونى باشه حرفى براى گفتن اصلا ندارم.....!!!!
قبل اينکه تصاويرو ببينم گفتم ببين با کل کل بين اين همه برند متفاوت و پيشرفت تکنولوژى سونى چه طراحى شاهکارى کرده باشه و وقتى با تصاوير مواجه شدم خشکم زد انگار برگشتم و 10 سال گذشته و دارم به يه N9 نگاه ميکنم ولى با سخت ابزارى متفاوت خلاصه من خوشم نيومد و صاحب نظر هم نيستم که قصد نظر دهى داشته باشم فقط نظر شخصى خودمو ميگم من خوشم نيومد و در طراحى همين زد التراى خودمو خيلى بيشتر قبول دارم ...!
و در انتها از دوستان عزيز اونايى که اطلاع دارن ميخوام بپرسم احيانا ميدونن اپديت جديد براى اين گوشى زاقارت ما اومد يا نه مارشمالو و يا نميدونم نوغا اگر کسى در اين موردها اطلاع داره بسيار ممنون ميشم منو در جريان بزاره با تشکر از تمامى دوستان پاينده باشيد....

شروین

۱۳۹۵/۵/۴
ازش خوشم اومده من الان z1 دارم تصمیم داشتم z5بخرم ولی خوب برنامه ام تغیر کرد منتظرF8331 میمونم

hamid5233

۱۳۹۵/۴/۳۰
اصلا شاید نیاد بازار جهانی فقط تو ژاپن عرضه بشه

amir

۱۳۹۵/۴/۲۹
اصن یکی از چیزایی ک باعث راحتی میشه همین دکمه های روی صفحه نمایشه به نظرم اگه دکمه های زیرین رو از صفحه نمایش بیرون ببره طراحیش افتضاح میشه

ali

۱۳۹۵/۴/۲۹
حاشیه ش زیاده همین!!