خانهاخبار
احتمال عرضه (Moto X (2016 با دوربین دوگانه

احتمال عرضه (Moto X (2016 با دوربین دوگانه

پس از رد پیش‌بینی‌ها در مورد بازنشسته شدن سری موتو ایکس موتورولا، اطلاعات تازه‌ای از مدل جدید این خانواده به دست آمده است که نشان می‌دهد موتو ایکس 2016 به دوربینی با لنز دوگانه مجهز خواهد بود.
۱۳۹۵/۴/۲۸

زمانی که از ورود سری جدید Moto Z موتورولا صحبت به میان آمد، پیش‌بینی شد که لنوو، به عنوان مالک موتورولا، سری جدید Z را جایگزین سری موفق Moto X کند؛ اما پس از رونمایی رسمی از Moto Z و Moto Z Force موتورولا اعلام کرد که سری Moto X همچنان زنده است.

چند ماه پیش نتایج بنچمارک گوشی هوشمندی از شرکت موتورولا با شماره مدل XT1650 به بیرون درز کرد که آن را به (Moto X (2016 نسبت دادند. در آن بنچمارک به 4 گیگابایت حافظه رم، پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و اندروید 6.01 اشاره شده بود. روز گذشته شاهد انتشار نتایج بنچمارک جدیدی از XT1640 بودیم که، ضمن تایید مشخصات قبلی، از نمایشگر 5.5 اینچی QHD، میزان 32 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دوگانه این دستگاه خبر می‌داد.

اگر باور کنیم XT1650 همان (Moto X (2016 است، پس باید منتظر دوربین دوگانه‌ای در پشت این دستگاه با کیفیت‌های 21 و 16 مگاپیکسل باشیم، در حالی که دوربین جلو آن 5 مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت.
با همه اینها تا اعلام رسمی موتورولا نمی‌توان در مورد مشخصات Moto X جدید مطمئن بود و باید صبر کرد و دید شایعات در آینده چه اطلاعاتی به ما می‌دهند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

appsstore

۱۳۹۵/۴/۲۸
موتورولا تازه کار :|||||

VAHID FCB

۱۳۹۵/۴/۲۸
موتورولا فوق العادست
مثلا میشه زیبایی و قدرت و سرعت و شخصیتو در گوشی moto z force مشاهده کرد

alizarei

۱۳۹۵/۴/۲۸
برادر نه اگه هم بیاد خیلی ازش استقبال میشه این برندا تازه کار همشون بنجولن گوشی فقط گوشی برندای سامسونگ ،اپل ،سونی فقط وفقط

alirezayasred

۱۳۹۵/۴/۲۸
وقتی در ایران نمیاد چه فایده؟؟