خانهاخبار
Galaxy C5 وارد بازار ایران شد + قیمت

Galaxy C5 وارد بازار ایران شد + قیمت

گوشی جدید سامسونگ، گلکسی سی 5، هم اکنون وارد بازار ایران شده است. در ادامه مطلب می‌توانید از قیمت و مشخصات این گوشی مطلع شوید.
۱۳۹۵/۴/۲۷

مدتی بود که زمزمه‌هایی در رابطه با معرفی یک گوشی میان رده جدید با سخت افزاری نسبتا بالا از سوی  شرکت سامسونگ شنیده می‌شد و عکس‌هایی هم از آن در فضای اینترنت منتشر شد. سرانجام سامسونگ این گوشی جدید را با نام Galaxy C5 رسما معرفی کرد. گلکسی سی ۵ صفحه‌نمایشی معادل ۵.۲ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ و تراکم پیکسلی ۴۲۴ppi دارد و به لطف پنل Super AMOLED سامسونگ جزو گوشی‌هایی با صفحه نمایش کیفیت بالا محسوب می‌شود. قلب تپنده این گوشی اسنپ‌دراگون ۶۱۷ چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز است. از نکات برجسته این محصول می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی f/1.9، دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی، اندروید پیش‌فرض نسخه ۶.۰.۱ مارشمالو، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی، حافظه داخلی ۲۳ و ۶۴ گیگابایت، پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت و بلوتوث نسخه ۴.۲ اشاره کرد.

image

 

گلکسی سی ۵ هم اکنون با قیمت 1,540,000 تومان وارد بازار کشورمان شده است که با گذشت زمان  به قیمت پایین‌تری می‌رسد. پس اگر عجله‌ای برای خرید این گوشی ندارید، بهتر است مدتی صبر پیشه کنید.
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (77 نظر)

amir

۱۳۹۶/۱/۱۰
من همین شنبه خریدم واقعا گوشی خیلی عالی است اگه می خوای بحر تا از دستت نرفته

دانیال

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
یک سوال داشتم رنگ خاکستری یا نقره ای گوشی سامسونگ c5 در ایران هست

farid

۱۳۹۵/۱۰/۹
دوستان الان ۱۰ دی قیمت این گوشی ۱۳۰۰ تا ۱۲۰۰ تومنه بیشتر نوقاط کشور…
من خودم تقریبا ۳ هفتس خریدم ۱۲۷۰ واقعا نسبت به قیمتش از همه ی گوشی هایی که تا حالا دیدم کم نمیاره...اثر انگشتش دقیقا مثل s7 و تنها دوربین پشتش یکم وقتی زوم میکنی ضعیفه مثلا مثل s6 اگه میخواین بخرین...بخرین...که قیمت داره میره بالا تر و بالاتر

Afshin

۱۳۹۵/۹/۲۴
سلام
میگم چرا تو سایت رسمی سامسونگ هیچ اثری از این گوشی نیست (c5) ؟؟؟؟
بعد نوقا ینی براش منتشر میشه؟؟؟
خواهش میکنم جواب بدین

محمد

۱۳۹۵/۹/۱۹
من p9 گرفتم 1.400 خیلی عالیه