خانهاخبار
نسل بعدی LG V10 در دست تولید است

نسل بعدی LG V10 در دست تولید است

گوشی ال جی وی 10 یکی از محبوب‌ترین محصولات برند کره‌ای است که تاکنون فروش خوبی داشته و کمپانی را سرپا نگه داشته است. مهندسان کره‌ای در حال طراحی نسخه جدیدتر این گوشی هستند که احتمالا با نام وی11 یا وی20 روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۵/۴/۲۵

پرچمداران ال‌جی معمولا با سری G شناخته می‌شوند، حال‌آنکه V10 یکی از محبوب‌ترین و البته قدرتمندترین محصولات این کمپانی است. ظاهر جذاب این گوشی و امکانات منحصربه‌فردش باعث شده حتی علاقه‌مندان دیگر برندها نیز احترام خاصی برای وی10 قائل باشند. گزارش‌ها حاکی از آن است که مهندسان کمپانی کره‌ای در حال طراحی نسخه بعدی این گوشی هستند که با نام وی11 یا وی20، بسته به سیاست‌های ال‌جی، روانه بازار می‌شود.

image

تا این لحظه هیچ‌کدام از مشخصات نسل آینده وی10 افشا نشده، اما برخی از آن‌ها را می‌توان حدس زد. یکی از مشکلات وی10 نمایشگر 5.7 اینچی آن بود که گوشی را جزو قدبلندترین اسمارت‌فون‌ها میان گوشی‌هایی با نمایشگر 5.7 اینچی قرار می‌داد؛ پس سایز نمایشگر ممکن است به 5.5 اینچ یا حتی کمتر تقلیل یابد. پیش از این در گزارشی به فروش بسیار پایین پرچمدار ال‌جی، یعنی جی‌5، اشاره کردیم که درنهایت به عدد 5.5 میلیون نسخه دست یافته است. عمده انتقادات کاربران طراحی ضعیف و عمر باتری نه‌چندان طولانی جی5 را نشانه گرفته بود؛ پس احتمالا وی11 یا وی20 برای جبران کمبود فروش این کمپانی به باتری قدرتمند و طراحی خیره‌کننده مجهز می‌شود.

image

همان‌طور که می‌دانید، گلکسی نوت 7 کمتر از یک ماه دیگر رونمایی می‌شود که در کنار وی11/وی20 رقیبانی سرسخت علیه فبلت اپل، آیفون 7 پلاس، هستند.

نظر شما درباره نسل آینده وی10 چیست؟ به نظر شما کدامیک از اشکالات وی10 باید در نسخه بعدی اصلاح شود؟ آیا نوت7 و وی11 توانایی رقابت با آیفون 7پلاس را دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

amir

۱۳۹۵/۵/۲۶
ali zarei to eybe htc ro bgo avalin gushi ro htc zd vasta serie jadid nexus ba hamkarie htc biad bad chi migi bidalil miyay dahaneto va mikoni yechi migi miri dg az in harfa bdon etela nzn

علی

۱۳۹۵/۵/۳
یکی از مزیت هایی که داره سایز بزرگشه چون من تبلت استفاده میکنم میخوام به دنیای گوشی برگردم. پردازنده ی 6 هسته ای v10 و مقدار رم بالا در حد یک پرچمدار و قیمت خوب و باتری متوسط 3000MAH موجب فروش زیادش شده منم میخوام بخرم دوربینش هم که حرف نداره محشره با اومدنv11/v20 قیمتش هم کمتر میشه

m.s.m

۱۳۹۵/۵/۱
خدا کنه زود تر طراحی و ساخته بشه همه چیزش عالیه فقط باتریش باید بهتر بشه و پردازندش همین

fazel lashgari

۱۳۹۵/۴/۳۱
زد اولترا خیییلی دوست داشتنی بود ای کاش سونی این حرکنو یه بار دیگه تکرار کنه.

هومن

۱۳۹۵/۴/۲۹
ارزو به دل موندم ...که این کمپانی ال جی ...یه گوشی بزرگ مثل سونی زد الترا درست کنه...