خانهاخبار
نکسوس 9 به اندروید 7 آپدیت می‌شود

نکسوس 9 به اندروید 7 آپدیت می‌شود

اپراتور کانادایی اعلام کرده که نکسوس 9 گوگل، که سال 2014 روانه بازار شد، هم به اندروید 7 آپدیت می‌شود.
۱۳۹۵/۴/۲۳

می‌دانیم که تا یکی-دو ماه دیگر اندروید 7 منتشر می‌شود، هرچند گوگل تاریخ دقیق انتشار این نسخه اندروید را اعلام نکرده است. حالا اپراتور کانادایی از انتشار اندروید 7 برای نکسوس 9 خبر داده است.

این اپراتور در لیست آپدیت خود اعلام کرده که نسخه 7 اندروید به‌زودی و به‌طور رسمی برای نکسوس 9 گوگل منتشر می‌شود. علاوه بر نکسوس 9 دیگر نکسوس‌های گوگل از جمله نکسوس 6پی، نکسوس 5ایکس، نکسوس 6 و نکسوس 5 نیز احتمالا در زمانی مشابه به اندروید نوقا آپدیت می‌شوند.

image

شرکت اچ‌تی‌سی (سازنده نکسوس 9 گوگل) تایید کرده که اندروید 7 را برای گوشی‌های رده‌بالای خود از جمله HTC 10، One M9 و One A9 منتشر می‌کند؛ البته اچ‌تی‌سی هم زمان دقیقی برای انتشار آپدیت اندروید اعلام نکرده است.

اولین گوشی‌هایی که از ابتدا اندروید 7 را بر روی خود دارند نکسوس‌های جدید گوگل هستند که احتمالا توسط اچ‌تی‌سی تولید می‌شوند؛ نکسوس‌هایی که ماه سپتامبر رسما رونمایی می‌شوند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

Hamed

۱۳۹۵/۶/۱
سلام چند درصد اندروید 7 برای جی 3 میادش ؟؟

zakaria9

۱۳۹۵/۴/۲۴
مردم هواوی یا سامسونگ میخرند اصلا نکسوس نمیخرند من خودم تبلتشو چهار بار خریدم و فروختم و الانم دارم هرچند قدیمی شده اما خوب کار میکنه ایپد هم چندتا داشتم اون بهتره اما گرونه اینم دست كمی از ایپد نداره یه چیزه جالب كه تبلت نکسوسم دیدم تو نقاشی که با هر انگشتم خط میکشیدم خط ها با ضخامت های متفاوتی کشیده میشدند

hashtakgholi

۱۳۹۵/۴/۲۴
احتمال بالا

محمدعلی

۱۳۹۵/۴/۲۴
گفته احتمالا! هنوزم مشخص نیست

احسان

۱۳۹۵/۴/۲۴
نکسوس 5 احتماش زیاده