خانهاخبار
میان‌رده‌های ارزان‌قیمت سری On سامسونگ معرفی شدند

میان‌رده‌های ارزان‌قیمت سری On سامسونگ معرفی شدند

کمپانی سامسونگ را همه به محصولات متنوعش می‌شناسیم. شاید طرفداران پروپاقرص این برند هم نتوانند تمام سری محصولات آن را نام ببرند. حالا سری دوم از محصولات On با نام‌های On7 Pro و On5 Pro معرفی شده‌اند که در ادامه مشخصات آن‌ها را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۴/۲۳

علی‌رغم این‌که پرچمداران همیشه داغ‌ترین تیترها را به خود اختصاص می‌دهند، نباید از این نکته غافل شد که کمپانی‌ها با میان‌رده‌هایشان زنده‌اند. اگر گوشی ارزان‌قیمتی برای جلب نظر قشر ضعیف جامعه وجود نداشته باشد، پرچمداران گران‌قیمت با توجه به هزینه بسیار زیاد تبلیغاتشان سود چندانی برای کمپانی ندارند. خوانندگانی که پیگیر اخبار تکنولوژی هستند می‌دانند که سری XA سونی، X ال‌جی و همچنین سری‌های A، U، J و On سامسونگ بر محصولات ارزان‌قیمت با امکانات متعارف تمرکز کرده‌اند.

میان‌رده‌های جدید سامسونگ به نام‌های گلکسی On5 Pro و On7 Pro با قیمتی مناسب و امکاناتی قابل قبول معرفی شده‌اند که در ادامه مشخصات آن‌ها را بررسی می‌کنیم؛ با جی‌اس‌ام همراه باشید.

 

Galaxy On5 Pro

این گوشی نمایشگر 5 اینچی با پنل قدیمی و ضعیف TFT دارد که تصاویر را در رزولوشن اچ‌دی نمایش می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، قلب تپنده دستگاه از جمله محصولات میان‌رده سامسونگ با نام اگزینوس 3475 چهار هسته‌ای است. فرکانس هسته‌ها به 1.3 گیگاهرتز محدود شده و از معماری کورتکس A7 بهره می‌برند که در کنار شتاب‌دهنده گرافیکی Mali-T720 از عهده کارهای روزانه کاربر برمی‌آیند.

image

یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید میان‌رده‌ها توجه به مقدار رم است. ضعیف‌بودن پردازنده تنها هنگام انجام دادن کارهای سنگین به چشم می‌آید، اما حجم پایین رم می‌تواند کارکردن با گوشی را به عذابی همیشگی تبدیل کند! خوشبختانه این دستگاه فضای رم 2 گیگابایتی دارد که در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی ترکیب قابل قبولی می‌سازد.

از جمله دیگر مشخصات On5 Pro می‌توان به دوربین‌های اصلی 8 و جلو 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از اتصالات پرسرعت 4G LTE و دو سیم‌کارت، اندروید مارشمالو و باتری 2600 میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

 

Galaxy On7 Pro

همان‌طور که از نامش پیداست، نقش برادر بزرگ‌تر On5 Pro را بازی می‌کند که نمایشگر 5.5 اینچی اچ‌دی و پردازنده اسنپدراگون 410 نیز شاهدی بر این مدعاست. این پردازنده به چهار هسته 1.2 گیگاهرتزی با طراحی کورتکس A53 و شتاب‌دهنده گرافیکی آدرنو 306 مجهز شده که در کنار رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی از On7 Pro یک میان‌رده تمام‌عیار می‌سازد.

image

ادامه مشخصات گوشی از جمله دوربین‌های اصلی 13 و جلو 5 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اتصالات 4G LTE و اندروید مارشمالو نیز قابل پیش‌بینی است، اما یک سورپرایز هم وجود دارد و آن باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی است. با توجه به نمایشگر اچ‌دی و پردازنده کم‌مصرف اسنپدراگون 410، این حجم باتری می‌تواند عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش بگذارد.

گوشی‌های On5 Pro و On7 Pro به ترتیب با قیمت 137 و 167 دلار (حدودا 500هزار تومان) در رنگ‌های مشکی و طلایی از وب‌سایت آمازون قابل سفارش هستند. البته گوشی‌های نسل پیشین این سری یعنی On5 و On7 نیز در ایران به ترتیب با قیمت 600 و 800 هزار تومان به فروش می‌رسند.

نظر شما درباره میان‌رده‌های جدید سامسونگ چیست؟ از میان سری X ال‌جی و On سامسونگ که قیمت تقریبا یکسانی دارند کدام‌یک را انتخاب می‌کنید؟ به نظر شما برای خرید میان‌رده بهتر نیست از برند‌های چینی که قیمت بسیار پایینی دارند گوشی خود را انتخاب کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Abbas

۱۳۹۵/۴/۲۶
من که کلا طرفدار پروپاقرص الجی هسم و همه ی گوشیاشم ترجیح میدم ولی بنظر من بهترین گزینه ی ممکن برای بازار میان رده ی کنونی فقط و فقط هوآوی آنر ۵ ایکس هس. یعنی بعید میدونم کسی چیزی بخواد و این گوشی از پسش برنیاد. همه ی امکانات لازم رو داره که نمونش میشه a7 سامسونگ با یک و نیم قیمت ?

hashtakgholi

۱۳۹۵/۴/۲۴
دادا ناراحتی بگم دیگه گوشی نزنن

Mammad.k

۱۳۹۵/۴/۲۴
شورش درومده هرروز ی گوشی
خودشم دوتادوتا
باید اسم گوشیاشو بذاره گلکسی ۱جولای گلکسی ۲ جولای گلکسی ۴ اگوست...

VistaMobile

۱۳۹۵/۴/۲۳
میخرن عزیزم htc به حد بازار تولید میکنه مثل سامی بی کیفیت تولید نمیکنه که .

maishi

۱۳۹۵/۴/۲۳
ببند باو رو دست htc گوشی نیومده هنو