خانهاخبار
آیا Desire 10 مدل ارزان قیمت HTC 10 خواهد بود؟

آیا Desire 10 مدل ارزان قیمت HTC 10 خواهد بود؟

گفته می‌شود اچ تی سی قصد دارد به زودی از گوشی جدیدی به نام دیزایر 10 رونمایی کند؛ گوشی هوشمندی که مدل ارزان‌قیمت اچ تی سی 10 است، اما تمام ویژگی‌های آن را در خود جای داده است.
۱۳۹۵/۴/۲۱

امسال اچ‌تی‌سی یک پرچمدار معرکه به بازار فرستاد: گوشی هوشمندی که نه‌تنها طرفداران HTC عاشق آن هستند، بلکه کاربران سایر برندها نیز تمایل دارند آن را در جیب خود داشته باشند. شکی نیست که HTC 10 دستگاهی زیبا و قدرتمند است، اما با تمام تلاشی که تایوانی‌ها در ساخت 10 انجام داده‌اند، این پرچمدار نتوانسته به فروش خوبی دست پیدا کند.

ممکن است قیمت‌گذاری نادرست و نسبتا بالای HTC 10 یکی از دلایل عدم موفقیت این گوشی باشد؛ چیزی که شرکت سازنده‌اش را به فکر عرضه مدل ارزان‌تری انداخته است. Evan Blass معروف فاش کرده است که HTC احتمالا در ابتدای پاییز از Desire 10 رونمایی می‌کند؛ گوشی‌ای که پیش‌بینی می‌‎شود، به‌جز بدنه تمام‌فلزی، بسیاری از مشخصات HTC 10 را به ارث ببرد.

image

البته اچ‌تی‌سی همزمان با معرفی HTC 10 از نمونه کم‌قدرت‌‎تر HTC 10 Lifestyle نیز رونمایی کرده بود که در کشورهای محدودی عرضه شد، اما عرضه این محصول هم کاملا به شکست انجامید. حال باید دید Desire 10 تا چه اندازه می‌تواند برای کاربران جذاب باشد و آمار فروش شرکت را بالا ببرد.
به نظر شما قیمت کنونی HTC 10 مناسب است؟ فکر می‌کنید این گوشی با چه قیمتی باید در بازار به فروش برسد تا کاربران از آن استقبال کنند؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

amir

۱۳۹۵/۶/۴
گوگل نمیفهمه تو میفهمی

revenant

۱۳۹۵/۵/۱
قطعا اچ تی سی 10 بهتره دیزایر هرچقدرم شبیه باشن به نظر من که اصلا به پایه 10 نمیزنه دیزایرو

VistaMobile

۱۳۹۵/۴/۲۷
HTC شرکتی است که ارزش بیشتری نسبت به سامسونگ و هوآوی دارد تلفن همراه فقط در گوشی های این شرکت معنی میشه !
آیفون اندرویدی ..........H..........T..........C..........

VistaMobile

۱۳۹۵/۴/۲۷
ظاهرا که شما داری درجا میزنی و از تکنولوژی چیزی سرت نمیشه !

Ali

۱۳۹۵/۴/۲۴
ریشه ی افکار شما متعصبین خرابه که شاهکار دنیا رو درک نمی کنید