خانهاخبار
نکسوس‌های جدید در سه رنگ نقره‌ای، سفید و قرمز

نکسوس‌های جدید در سه رنگ نقره‌ای، سفید و قرمز

در حالی که هنوز اطلاعات زیادی از نکسوس‌های جدید در دسترس نیست، کاربران علاقه‌مند دست به کار شده‌اند و طرح‌هایی از رنگ‌های جدید نکسوس ساخته‌اند.
۱۳۹۵/۴/۱۹

چند روز پیش رندرهایی از نکسوس‌های جدید گوگل فاش شد؛ محصولاتی که قرار است اچ‌تی‌سی تولید کند. هرچند هنوز زود است که در مورد ظاهر این گوشی‌ها قضاوت نهایی کنیم، اکنون از طراحی احتمالی نکسوس‌های جدید باخبریم. این دو نکسوس جدید با نام رمز Sailfish و Marlin شناخته می‌شوند و به نظر می‌رسد طراحی خود را از نکسوس 6پی هوآوی و اچ‌تی‌سی 10 به ارث برده‌اند.

حالا یکی از علاقه‌مندان به این دیوایس‌ها، از روی عکس فاش‌شده، سه عکس در سه رنگ مختلف ساخته است؛ عکس‌هایی در رنگ‌های نقره‌ای، سفید و قرمز.

گفته می‌شود نکسوس‌های جدید گوگل نمایشگر 5 و 5.5 اینچی دارند و به تراشه اسنپدراگون 821 یا 823 کوالکام مجهز شده‌اند و از 4 گیگابایت رم بهره می‌برند. احتمالا این گوشی‌ها دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارند و با اندروید 7.0 نوقا راهی بازار می‌شوند.

به خاطر داشته باشید این عکس‌ها رندرهای رسمی نیستند و فقط طرح‌هایی هستند که کاربران ساخته‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

M.Sepiyani

۱۳۹۵/۵/۲
سلام
فرقی نمیکنه منم اول می گفتم چرا اسکنر پشت دستگاهه ولی وقتی دستم گرفتم متوجه شدم.شما گوشی رو که تو ستت میگیری انگشت سبابه دقیقا جای اسکنر اثر انگشت قرار میگیره که راحته نگران نباشید.

M.Sepiyani

۱۳۹۵/۵/۲
سلام
واقعا بی صلیقه هستی
یکی از زیبا ترین گوشی های دنیا رو htc میزنه.از رو تعصب وبدون اطلاع نظر ندید لطفا
اصلا گوشی htc رو تا به حال دستت گرفتی؟
من خودن نوت 5 دارم به خاطر قلمش وازش راضی هستم گوشیخوبیه ولی دوستام htc onem9plus و htc one me دارن دستم گرفتم واقعا خوشگلن
همینطور بقیه گوشیاش

shahab .moh

۱۳۹۵/۴/۲۱
از طرفی اگر اسکنر جلو باشه و انگشت شست شما مشکلی داشته باشه مجبورید برای باز کردن گوشی از دو دست استفاده کنید ... بنظر من که پشت بهتره چون بار ها پیش اومده انشگتم زخم بوده یا چسب خورده بوده و برای باز کردن گوشی دردسر داشتم. خلاصه هر دو حالت هم خوبی دارن هم بدی

yh

۱۳۹۵/۴/۲۰
زیاد به حرفش اهمیت ندین از بس زشت دیده چشاش عادت کرده سام هنگیه دیگه

زاهد

۱۳۹۵/۴/۱۹
چقدر خوشکله لامصب!...