خانهاخبار
اولین تصاویر از گوشی اندرویدی Nokia P1 فاش شد

اولین تصاویر از گوشی اندرویدی Nokia P1 فاش شد

بسیاری از کاربران بی‌صبرانه منتظر عرضه گوشی جدید شرکت افسانه‌ای نوکیا هستند؛ گوشی‌ای که قرار است تا پایان سال وارد بازار شود. اکنون تصاویر جدیدی از گوشی اندرویدی نوکیا به بیرون درز کرده است که آن را در رنگ آبی و صورتی نشان می‌دهد.
۱۳۹۵/۴/۱۸

شرکت مایکروسافت در اردیبهشت امسال امتیاز استفاده از نام نوکیا را به شرکت‌های Foxconn و HMD واگذار کرد تا بار دیگر نام این برند افسانه‌ای به گوشی‌های تلفن همراه بازگردد. در همان زمان اعلام شد گوشی بعدی نوکیا یک گوشی اندرویدی خواهد بود که البته شرکت Foxconn وظیفه ساخت آن را بر عهده دارد و فقط نام برند نوکیا روی آن درج می‌شود.
اکنون که حدود 2 ماه از این جریان می‌گذرد رندرهایی خبری به بیرون درز کرده است که به گوشی Nokia P1 نسبت داده می‌شود: اولین گوشی جدید با نام نوکیا که قرار است در سال جاری به بازار بیاید.
به نظر می‌رسد این دستگاه را مهندسان InFocus/Sharp، که زیرمجموعه شرکت Foxconn هستند، طراحی کرده‌اند و به گوشی Sharp Aquos P1 شباهت بسیار دارد.
در حال حاضر به جز این تصویر جزئیات بیشتری از سخت‌‌افزارهای Nokia P1 و تاریخ عرضه آن در دسترس نیست، ولی قطعا طی هفته‌های آینده از گوشی جدید نوکیا بیشتر خواهیم شنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

amin

۱۳۹۵/۷/۵
راه درازی در پیش داره تا بخواد بین رقبا خودشو نشون بده ،با ورشکسته شدنش خیلی از طرفداراشو از دست داد . این همه مقاومت کرد اندروید نزنه تا ورشکسته شد و الانم که تن داده به سیستم عامل اندروید انشالا که موفق باشه . در ضمن اگه واقعا خود نوکیا باشه نه فقط اسم نوکیا رو خریده باشن چون گوشی های برند نوکیا در زمان خودش واقعا کیفیت بالایی داشت.

amin

۱۳۹۵/۷/۵
خوب داداش الان که دوباره برگشته با سیستم عامل اندروید برگشته.این یعنی تن داده دیگه...

علی?

۱۳۹۵/۵/۱۷
منظور من اینه که پرشده از گوشی های مختلف
گوشی ها زیاد شده
اسمارت فون زیاد شده
تعدادتلفن همراه زیاد شده
به انگیلیسی Increased smartphone market
معنیش رو فهمیدی؟؟؟؟
دیکشنری هم اینطور معنی نمیکنه

علی

۱۳۹۵/۵/۱۳
اشباه!!!!!!!!!!!!!!!! اشباه یعنی چی؟ میشه توضیح بدید؟ اشباههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟

علی?

۱۳۹۵/۵/۳
آخ برند قدیمی نوکیا چقدر خاطره داریم با این برند با اون1100و 1280که کلی برامون کار کردن
مثل سنگ بودن لامصب
ولی خوب بگذریم از این حرفا
نوکیا اگر بخواد برگرده فکر نکنم با استقبال زیادی روبه رو بشه چون
کارمندهای قدیمی نوکیا تو اپل و شرکت های دیگه پخش شدن به همین دلیل نوکیا اون نوکیا فنلاندی قدیمی نیست
و اینکه بازار موبایل اشباه شده از گوشی های مختلف سامسونگ الجی هواوی اچ تی سی شیائومی میزو سونی و... است درضمن برند های چینی روز به روز دارن بیشتر میشن که با کمترین قیمت بهترین امکانات رو بهتون میدن مثل می5 شیائومی
برای همین فکر نکنم با استقبال زیادی روبه رو بشه مگر اینکه تبلیغات زیادی رو گوشیش انجام بده و دوباره دل طرفداراش رو به دست بیاره