خانهاخبار
معرفی دو میان‌رده جدید ال جی X5 و X Skin

معرفی دو میان‌رده جدید ال جی X5 و X Skin

کمپانی LG سعی می‌کند با تولید میان‌رده‌های ارزان‌قیمت توجه مشتریان را به خود جلب کند. همان‌طور که پرچمداران با جنجال‌ معرفی می‌شوند، میان‌رده‌ها هم حاشیه‌های خود را دارند و مجموعه کاربران نسبتا پرجمعیتی را هدف قرار می‌دهند. خانواده X و K کمپانی ال‌جی از جمله این میان‌رده‌ها هستند.
۱۳۹۵/۴/۱۷

کمپانی ال‌جی در فروش پرچمدارش با مشکل مواجه شده و روزهای خوبی سپری نمی‌کند، به همین دلیل نیز در فاصله زمانی کوتاهی میان‌رده‌های سری X و K را معرفی کرده است. امروز در اقدامی کاملا غافلگیرکننده دو میان‌رده دیگر از سری ایکس را به نام‌های LG X Skin و LG X5 رونمایی کرد که ادامه‌دهنده راه LG X Power و خانواده ایکس هستند. تقریبا تمام مشخصات این گوشی‌ها، به‌جز حجم باتری و سایز نمایشگر، با ایکس‌پاور مشترک است.

ال‌جی ایکس5

این گوشی برخلاف میان‌رده‌های سری ایکس که عموما مهم‌ترین ویژگی خود را مانند Screen یا Cam در نام خود جای داده‌اند صرفا به عدد 5 بسنده کرده است. نمایشگر بزرگ 5.5 اینچی با کیفیت اچ‌دی نیاز کاربران نیمه‌حرفه‌ای را برطرف می‌کند. ناگفته نماند که در مقایسه با ایکس‌پاور حدود 6 گرم سبک‌تر است و با وزن 133 گرمی و ضخامت 7.2 میلی‌متری روانه بازار می‌شود. البته کاربر هزینه وزن سبک‌تر و ضخامت کمتر را با کاهش حجم باتری از 4100 میلی‌آمپر به 2800 میلی‌آمپر پرداخت می‌کند.

image

 

ایکس5 به پردازنده میان‌رده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا مجهز شده است. ال‌جی با این مشخصات در کنار دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی فول‌اچ‌دی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی، اندروید 6 مارشمالو و باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی قطعا کاربران نیمه‌حرفه‌ای را هدف قرار داده است. این گوشی همراه با ایکس‌پاور در رنگ‌های مشکی و سفید با قیمت 175 دلار تا هفته آینده وارد بازار کره می‌شود.

 

ال‌جی ایکس اسکین

همان‌طور که از نام این گوشی پیداست، مهندسان ال‌جی تمرکز خود را به طراحی بدنه آن معطوف کرده‌اند. ایکس‌اسکین وزنی 122 گرمی دارد و ضخامت آن فقط و فقط 6.9 میلی‌متر است که طبعا برای دستیابی به چنین ضخامتی حجم باتری را باید فدا کرد.

image

 

ایکس‌اسکین به نمایشگر 5 اینچی با کیفیت اچ‌دی، فضای رم 1.5 گیگابایتی، پردازنده چهارهسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی، دوربین 8 مگاپیکسلی، باتری 2100 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 6 مارشمالو مجهز شده است. نکته جالب این‌که علی‌رغم سخت‌افزار ضعیف‌تر در مقایسه با ایکس5 قیمتی 200 دلاری دارد که 25 دلار از برادر بزرگ‌تر خود گران‌تر است!

 

نظر شما درباره میان‌رده‌های ال‌جی چیست؟ آیا قیمت‌های در نظر گرفته‌شده برای آن‌ها منصفانه است؟ شما برای خرید میان‌رده کدام برند را ترجیح می‌دهید: برندهای معروفی همچون سامسونگ و ال‌جی یا شرکت‌های چینی و گمنام‌تر؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Abbas

۱۳۹۵/۴/۲۵
به‌ نظر من فقط پایین رده الجی، میان رده هم هوآوی

ali

۱۳۹۵/۴/۲۱
اصلا کی بحث هنگ کرد!!! شما اول برین مشخصات سخت افزاری a3وj5 سامسونگ و c4 سونی و p9 lite و g8 هواوی و دیزایر های اچ تی سی رو ببینین خودتون از حرفتون خندتون میگیره من خودم خیلی الجی رو قبول دارم ولی تو پرچمداراش در ضمن سهامدار این شرکتا که نیستم خودت یه مقایسه کنی متوجه حرفم میشی. باید پذیرفت صفحه فول اچ دی کجا و صفحه اچ دی اینا کجا!!!
بعدشم متن رو با دقت میخوندی بعد کامنت میدادی به این قسمتش توجه کن "نکته جالب این‌که علی‌رغم سخت‌افزار ضعیف‌تر در مقایسه با ایکس5 قیمتی 200 دلاری دارد که 25 دلار از برادر بزرگ‌تر خود گران‌تر است!"
مدل اسکین با این که از همه لحاظ از مدل بالاییش ضعیف تره اما از اون گرون تره :)))))))))))

احسان

۱۳۹۵/۴/۲۱
حرف غیر منطقی و آماتور منفی هم داره باور کن حتی طرفداران سونی و سامسونگم بهت منفی دادن.....تنها برندی که هنگیو لگ توش نیست همین ال جی و کیفیتش فوق العاده بالاتر از سونی و در حد سامسونگه....تعصب کاذب تا چه حدددد!

ali

۱۳۹۵/۴/۱۷
تا سری a و j سامسونگ هست البته رده پایین هاش مثل j5 و a3 و همچنین Xperia c4 سونی و همچنین کلی میانرده هواوی با مشخصات سرتر از اینا هست اخه کی پول میده به اینا کلا الجی تو میانرده هیچ حرفی واسه گفتن نداره راستی اچ تی سی هم میانرده های خوبی داره
لطفا بیخود منفی ندین

حسین

۱۳۹۵/۴/۱۷
اتفاقا من خودم تو بازارم و گوشی های ال جی به عنوان گوشی هایی که کمترین هنگی و مشکل نرم افزاری دارند مشهور شده