خانهاخبار
از کورتانا بخواهید تا به خاطر بسپارد!

از کورتانا بخواهید تا به خاطر بسپارد!

نسخه iOS دستیار صوتی محبوب مایکروسافت، کورتانا، به ورژن 1.9.0 آپدیت شد و اکنون می‌تواند آنچه شما می‌خواهید، به خاطر بسپارد.
۱۳۹۵/۴/۱۵

مایکروسافت نسخه iOS دستیار صوتی محبوب خود، کورتانا، را آپدیت کرد و اکنون کورتانا به نسخه 1.9.0 رسیده است؛ نسخه‌ای که ویژگی‌های جدید و جذابی به همراه دارد، از جمله به خاطر سپردن هرآنچه مایلید در حافظه‌تان ثبت شود.

image

از این پس می‌توانید از کورتانا بخواهید برخی موارد را (برای مثال محل پارک خودروتان) به خاطر بسپارد، سپس این دستیار صوتی برای چیزی که شما خواسته‌اید، یادآور ثبت می‌کند.

برخلاف دستیارهای صوتی گوگل و اپل، که هر کدام تنها روی پلتفرم شرکت تولیدکننده دیده می‌شود، مایکروسافت دستیار صوتی خود را برای سایر پلتفرم‌های موبایل، اندروید و iOS، نیز منتشر کرده و سعی در بهبود آن برای این سیستم عامل‌های محبوب دارد تا از این طریق کاربران بیشتری را جذب کورتانا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

akbar

۱۳۹۵/۴/۲۰
لایک داری شدید!!!

alireza

۱۳۹۵/۴/۱۸
خداییش،با کل حرفت موافقم مخصوصا اون قسمت که گفتی اندرویدی ها تو نت دنبال کرتانا میگردن
من واسه بابام داشتم دنبالش میگشتم.
ولی خودم به راحتی ازش استفاده میکنم
کرتانا عشقه

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۴/۱۶
این قدرت مایکروسافته. کاربر اندروید و ای او اس میگرده تو اینترنت سرچ میکنه یا مینویسه: تعویض اندروید و ای او اس به ویندوز یا مینویسه دانلود دستیار هوشمند مایکروسافت نسخه اندروید و ای او اس یا مینویسه لاک اسکرین ویندوز برای اندروید و ای او اس. اینه. به این میگن قدرت. به این میگن اصالت به این میگن نو آوری. این مایکروسافته.