خانهاخبار
10 عکس زیبا که با گوشی‌های هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه پنجم)

10 عکس زیبا که با گوشی‌های هوشمند گرفته شده‌اند (مجموعه پنجم)

آیا شما هم می‌توانید عکس‌هایی زیبا با گوشی هوشمند خود ثبت کنید؟
۱۳۹۵/۴/۱۴

باز هم به سراغ عکس‌های زیبایی رفته‌ایم که کاربران با گوشی‌های هوشمند خود ثبت کرده‌اند؛ عکس‌هایی که برخی با گوشی‌های کمتر شناخته‌شده‌ای همچون وان پلاس 2، نکسوس 6پی و لومیا 640 گرفته شده‌اند و برخی دیگر با گوشی‌های قدیمی همچون گلکسی اس3.

در مطالب قبلی، علاوه بر مجموعه عکس‌های زیبا با گوشی موبایل، عکس‌های زیبای کاربران جی‌اس‌ام را نیز منتشر کردیم. اگر می‌خواهید عکس‌های زیبای خود را در جی‌اس‌ام ببینید، آنها را با هشتگ shot4gsm# در اینستاگرام مشخص کنید.

در ادامه مجموعه مطالب عکس‌های زیبایی که با گوشی همراه گرفته شده‌اند، بخشی دیگر از این عکس‌ها را برای شما آماده کرده‌ایم.

برای مشاهده عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
 
image

image
 
image

image
 
image

image

image

این عکس‌ها را نمی‌توان نمونه‌هایی برای مقایسه دوربین گوشی‌ها دانست، با این حال می‌بینید که با گوشی‌های میان‌رده نیز می‌توان عکس‌های خوبی گرفت.

نظر شما چیست؟ آیا شما هم می‌توانید با گوشی خود عکس‌هایی زیبا ثبت کنید؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

جواد

۱۳۹۵/۴/۱۹
هر وقت نام galaxy s3 رو تو سایت ها می بینم خوشحال می شم. این گوشی که متعلق به چهار سال پیش هست موفقیتی بزرگ برای سامسونگ در زمان خودش بوده. تنها ایراد این گوشی جنس پلاستیکش هست.
من خودم سه سال هست که galaxy s3 مدل دو گیگ رم 4g دارم و واقعا تا به حال هیچ مشکلی باهاش نداشتم.

Ali

۱۳۹۵/۴/۱۹
مال وی ۱۰ هیچی که نداره

kasra

۱۳۹۵/۴/۱۸
Khhhhhhh.khooobeee .vaghan khoobe ke hame shenakhtanet ke cheghad taasobi harf mizani o alaki az gooshi ha bad migi.boro ba htc hal kon

m

۱۳۹۵/۴/۱۷
الان اینا هنری هسن ؟ اون عکسی که از ماهی ها با نوت 3 گرفتن در حد اماتور هم نیست طرف انگشتش جلوی لنزو گرفته حداقل اون قسمت رو کات میکرد بقیه هم همینتور البته اون s6 edge و نوت 4 واقعلا قشنگن

mmm

۱۳۹۵/۴/۱۵
اگه محیط محیطه مطلوبی باشه و در روشنایی و زاویه نور خوبی داشته باشیم به راحتی میشه عکس های خوبی گرفت.