خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: خرید حضوری محبوب‌تر از خرید آنلاین

نتیجه نظرسنجی: خرید حضوری محبوب‌تر از خرید آنلاین

اگرچه این روزها فروشگاه‌های آنلاین معتبر بسیاری در فضای اینترنت کشورمان دیده می‌شود، هنوز هم خرید حضوری از فروشگاه‌ها برای بسیاری از کاربران اولویت دارد.
۱۳۹۵/۴/۱۴

رشد روزافزون فروشگاه‌های آنلاین و کالاهای متنوعی که در این فروشگاه‌ها دیده می‌شود ما را به فکر انداخت تا از کاربران جی‌اس‌ام در این مورد سوال کنیم و ببینیم آیا کاربران هم سهولت فروشگاه‌های آنلاین را ترجیح می‌دهند یا خیر.

موضوع نظرسنجی هفته گذشته جی‌اس‌ام خرید آنلاین بود و از شما در مورد انتخاب میان خرید آنلاین و خرید حضوری سوال کردیم. تعداد شرکت‌کننده‌های نظرسنجی ما حدود 4000 نفر شد که از این میان 82.78 درصد به خرید حضوری و 17.22 درصد نیز به خرید آنلاین رای دادند.

image

بسیاری از کاربران هنوز به فروشگاه‌های آنلاین اعتماد ندارند یا قیمت این فروشگاه‌ها را مقرون به صرفه نمی‌دانند و ترجیح می‌دهند حضوری خرید کنند. برخی دیگر نیز برای مقایسه کالای مورد نظر خود با کالاهای مشابه سراغ خرید حضوری می‌روند.

از طرف دیگر عده کمی نیز فروشگاه‌های آنلاین را معتبرتر از سایر فروشگاه‌ها می‌دانند و ترجیح می‌دهند با خرید از فروشگاه‌های آنلاین هم در زمان صرفه‌جویی کنند و هم کالای مطمئن‌تری خریداری کنند.

image

نظر شما چیست؟ خرید حضوری بهتر است یا خرید آنلاین؟

در مطالب آینده به بررسی عوامل تاثیرگذار در انتخاب خرید حضوری توسط اکثریت کاربران خواهیم پرداخت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

Ali

۱۳۹۹/۱۲/۱۱
از فروشگاه ۲۰ تدریس اصلا خرید نکنید خیلی کلاه بردارن چون مبلغ زیاد نبود شکایت نمیکنم ولی واقعا آدم های شارلاتانی هستن که سر بچه های معصوم کنکوری کلاه میزارن اصلا خرید نکنید

اسماء

۱۳۹۵/۸/۱۲
خرید حضوری برای مقایسه بیشتر جدیدترین کالای بازار

alireza4

۱۳۹۵/۴/۱۵
ازنظرماکه مغازه دارهستیم خریدانلاین خوبه ولی به شرط اینکه کالای درست به مشتریان بدهند تازگی ها یک سایت اینترنتی درکشورمان درحال فروختن قطعات و لوازم کامپیوترهست که نمونه بارز ان لپ تاب هایشون هست که همه انها رفرش و دست کاری شده اند خیلی ازمشتریان به مامراجعه کرده اند وناراحتی هاشون گلایه هاشون رابامادرمیان میگذرانند نمونه بارز آن چندروز پیش وقتی یک مشتری به مراجعه کرد وگفت لپ تابم خراب هست ماوقتی ان را باز کردیم فهمیدیم این لپ تاب رفرش هست بحدکه ازمشتری سوال کردیم گفتیم ازکجاخریدی این لپ تاب رو گفت از فلان سایت اینترنتی بنظرما الفاسیستم یکی ازدلایل برتری خرید حضوری میتواند این باشد ولی ماالفاسیستمی ها خرید انلاین رابهخرید حضوری ترجیح میدهیم بخاطراینکه خریدانلاین راحت میتوان نقدوبررسی کالای مورد نظررابررسی کرده وبعد خرید خودراانجانم داد بازهم به یک دلیل بستگی دارد ان هم رفرش نبودن کلای موردنظرهست ولی خرید حضوری وقتی مشتری به بعضی ازفروشندگان مراجعه میکنند فروشندگان فقط نقاط قوت کالارابه مشتری میگویند وازگفتن نقاط ضعف پرهیزمیکنند

saeid7

۱۳۹۵/۴/۱۴
هر دو مورد خوبه ولی در شرایط مختلف فرق میکنه من خودم یه سالی میشه هر گوشی خواستم بخرم اینترنتی خریدم اونم از سایت معتبر باقیمت بازار یا دربعضی شرایط پایین تر زیاد به بازار اعتماد ندارم

امیر

۱۳۹۵/۴/۱۴
بهترین راه اینه که بره توی مغازه گوشی رو ببینه و باهاش کار کنه بعد از سایت های معتبر بخره.