خانهاخبار
تماشا کنید: چگونه آیفون 6s خود را به آیفون 7 تبدیل کنیم؟

تماشا کنید: چگونه آیفون 6s خود را به آیفون 7 تبدیل کنیم؟

اگر شما هم از خبرهای مربوط به آیفون 7 خسته شده‌اید، با دیدن این فیلم شاید دلتان خنک بشود، ولی همچنان آیفون 7 نخواهید داشت!
۱۳۹۵/۴/۹

اخباری که درباره آیفون 7 به گوش می‌رسد، شما را هم کلافه کرده است؟ دیوانه‌هایی در کانال یوتیوب PeripateticPandas هم نتوانستند این فشار را تاب بیاورند و خودشان دست به کار شدند؛ تجهیزاتشان را برداشتند و شروع به سلاخی آیفونشان کردند. در این فیلم می‌بینید که چطور می‌توان آیفون 6اس را تبدیل به آیفون 7 کرد. فیلمی است خنده‌دار و البته شوکه‌کننده!

image

برای این کار باید اول درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون را پر کنید و سپس چند سوراخ برای اسپیکرهای استریو پدید بیاورید. اگر تا اینجای کار برایتان ترسناک نبوده، باید یک آیفون دیگر را بردارید و دوربین‌هایش را ببُرید و به پنل پشتی آیفون جدید بچسبانید تا دوربین پشتی گوشی‌تان دوگانه شود. درنهایت با کمک اسپری آیفون خود را رنگ بزنید؛ آن هم آبیِ سیر. فقط حواستان باشد که خط آنتن را هم رنگ بزنید. و در پایان توصیه ایمنی ما این است که چند ماه دیگر دندان روی جگر بگذارید تا آیفون جدید بیاید؛ اگر نمی‌توانید، لااقل این کارها را در خانه انجام ندهید!

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

shahab .moh

۱۳۹۵/۴/۲۱
نزدیک 1500 دلار پول رو حروم کرد :| بخدا مریض شاخ و دم نداره :| شارژرش رو بدین به من حداقل :|

haki1380

۱۳۹۵/۴/۱۱
من یک جا خوندم این گوشیارو که اینجوری تست میکنن گوشیایی بوده که برای نقص فنی به کارخونه بازگشت دادن و کارخونه با قیمت خیلی کم اینارو برای تست میفروشه

akbar

۱۳۹۵/۴/۱۱
منم نمیتوانم این فشار را تاب بیاورم...!
آخه نمیدونم چقدر اومدن این گوشی مهمه که نیومدنش باید فشار داشته باشه که کسی نتونه تاب بیاره...
ما همه بیکاریم فقط منتظریم ببینیم این برند خز گوشی میده یا نه
بازم میگم...گیم به تو چه!!!

صحرا جی جی

۱۳۹۵/۴/۱۱
وات ده فاز؟ :/

Feri

۱۳۹۵/۴/۱۰
تو از اپل چي ميفهمي اخه هااا؟؟