خانهاخبار
اسپیکر 10 میلیون تومانی که استخوان‌های شما را می‌لرزاند

اسپیکر 10 میلیون تومانی که استخوان‌های شما را می‌لرزاند

برای علاقه‌مندان به موسیقی داشتن یک اسپیکر قدرتمند از نان شب نیز واجب‌تر است. Devialet شرکتی فرانسوی است که با فانتوم‌هایش دل علاقه‌مندان به موسیقی را برده است.
۱۳۹۵/۴/۹

 Phantom نام این اسپیکر 4500 واتی است که قیمتی معادل 2990 دلار دارد (حدود 10 میلیون تومان). Devialet ادعا می‌کند در این اسپیکر از فناوری‌های منحصر به فردی استفاده کرده که صدای آن را تا 108 دسی‌بل بالا می‌برد؛ چیزی شبیه صدای تولیدی موتور سیکلت یا صدای اره برقی. این اسپیکر قابل حمل است، اما برخلاف اسپیکرهای Beats Pill خیلی جمع‌وجور نیست. ظاهر Phantom شبیه تخم مرغ است، اما نه تخم مرغ کوچک، بلکه تخم دایناسور! نسخه گلد این اسپیکر کناره‌هایی از جنس طلا دارد و گران‌ترین نسخه این محصول است. در Phantom برای اولین بار ویژگی‌های آمپلی‌فایر دیجیتال در کلاس D و آنالوگ در کلاس A باهم به کار گرفته شده‌اند. Phantom مجهز به Wi-Fi و بلوتوث است و کاربر می‌تواند با استفاده از نرم‌افزار آی‌اواسی یا اندرویدی آن را کنترل کند و به سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی دسترسی کامل داشته باشد. گفته می‌شود اندی رابین، مدیر سابق بخش اندروید گوگل، 120 عدد از این اسپیکرها را برای هدیه دادن به دوستان خود خریداری کرده است.

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

shahab .moh

۱۳۹۵/۴/۲۱
ایکاش اندی رابین رفیقم بود.....

سهيل

۱۳۹۵/۴/۱۵
دشمن عصب شنوايي و دشمن پرده گوش

mohammad

۱۳۹۵/۴/۱۵
آقای M شما مجبور نیستی بخونی که.سینا هم زحمت کشیده اطلاعاتی رو که داشته برای ما هم نوشته.شما انگار داداش انیشتینی وقت برات خیلی مهمه.

Afg

۱۳۹۵/۴/۱۱
آقا شاک 100 سونی چندبرابر اینه خدای،خیلیم الیه تو چهارسو هم هس میتونید برید ببینید.قیمتشم 7 م ت

amir

۱۳۹۵/۴/۱۰
با اینکه کوچیکه کیفیته عالی داره .معمولا جنسایی که جدید میاد گرونن