خانهاخبار
رونمایی از Honor 8 در 15 تیرماه

رونمایی از Honor 8 در 15 تیرماه

هوآوی به زودی از گوشی جدیدی به نام آنر 8 رونمایی خواهد کرد؛ گوشی هوشمندی که گفته می‌شود یکی از زیباترین محصولات ساخت این برند است.
۱۳۹۵/۴/۸

حدود یک ماه پیش شایعه معرفی گوشی جدیدی از سری آنر هوآوی، به نام Honor 8، را شنیدیم که گفته می‌شد زیباترین گوشی این شرکت خواهد بود. حالا با انتشار پوستر تبلیغاتی این گوشی جدید باید منتظر رونمایی از آن در 15 تیرماه باشیم.

مطابق آنچه در تصویر آمده است، Honor 8 در روز 5 ژوئن (15 تیرماه) معرفی می‌‎شود؛ دستگاهی که هوآوی آن را با عبارت Beauty Out of the Ordinary توصیف کرده است. اگرچه تا امروز موفق به دیدن تصویری از Honor 8 نشده‌ایم، شایعات می‌گویند که این گوشی جدید بسیار به Honor V8 شباهت دارد و بدنه آن از جنس فلز و شیشه ساخته شده است.

انتظار می‌رود Honor 8 از پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 955، نمایشگر 5.2 اینچی، 4 گیگابایت حافظه رم، دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی استفاده کند و در ظرفیت‌های 32، 64 و 128 گیگابایتی به فروش برسد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسینی

۱۳۹۵/۴/۱۱
سلام به نظر من هواوی درایران با این گروه فروشنده و نمایندگی که در تهران گذاشته ریشه به تیشه خود زده -افراد بی مسولیت و بیسواد که نه تنها از گوشی سر در نمی اورنند بلکه مشتریان را نیز فراری میدهند .

emperor71

۱۳۹۵/۴/۱۰
سلام از همه ی طرفداران موبایل دعوت می شود که در 15تیر 95 همزمان با امادگی مردم باستقبال عیدفطر، بامراجعه بهمین سایت شاهد پیشرفت هواوی باشید تا بعدا به کسی توهین ننمایید.