خانهاخبار
اپل واچ 2 علاوه‌بر ضدآب بودن به GPS نیز مجهز می‌شود

اپل واچ 2 علاوه‌بر ضدآب بودن به GPS نیز مجهز می‌شود

برای استقلال بیشتر اپل واچ از آیفون یکی از اقدامات اولیه لازم، تجهیز این ساعت به سنسور GPS است. گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد Apple Watch 2 علاوه بر جی پی اس به قابلیت جدیدی برای ثبت گزارش ورزش شنا نیز مجهز می‌شود.
۱۳۹۵/۴/۸

نسل بعدی ساعت هوشمند اپل، اپل واچ ۲، احتمالا به سنسور GPS مجهز می‌شود. وجود GPS به این ساعت کمک می‌کند که فعالیت‌های ورزشی را دقیق‌تر از گذشته پیش‌بینی کند و برای ثبت موقعیت مکان در فعالیت‌های ورزشی نیاز به همراهی آیفون نداشته باشد. در حال حاضر اگر به عنوان مثال گزارش دویدن خود را با اپلیکیشن‌های موجود و با اپل واچ ثبت کنید، درصورتی‌که آیفون خود را همراه نداشته باشید نمی‌توانید موقعیت مکانی فعالیتتان را روی نقشه مشاهده کنید.

همچنین گزارش‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد اپل واچ ۲ قابلیت ثبت گزارش شنا کردن را نیز خواهد داشت. این بدان معنی است که اپل واچ ۲ رسما از استانداردهای مربوط به مقاومت در برابر آب پشتیبانی خواهد کرد. در حال حاضر اپل هیچ‌جا در رابطه با ضدآب بودن یا نبودن اپل واچ صحبتی نکرده، اما کاربران ویدئوهایی از تست این ساعت در هنگام شنا و حمام منتشر کرده‌اند که نشان از ضدآب بودن آن دارد.

انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۱۶ اپل واچ ۲ رونمایی شود، اما به احتمال فراوان ورود آن به بازار در سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)