خانهاخبار
از لنز بزرگ‌تر دوربین آیفون 7 تا پشتیبانی پرچمداران اپل از دو سیم‌کارت!

از لنز بزرگ‌تر دوربین آیفون 7 تا پشتیبانی پرچمداران اپل از دو سیم‌کارت!

افشاسازی مشخصات آیفون 7 و 7پلاس به تیتر یکِ خبرگزاری‌ها تبدیل شده است. هم‌اکنون لنز دوربین، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و طراحی بدنه در اولویت افشاسازی‌ها قرار دارند. در تصاویری که امروز منتشر شده نیز لنز دوربین آیفون 7 مورد توجه قرار گرفته است.
۱۳۹۵/۴/۸

یک روز دیگر و یک افشاسازی بزرگ دیگر از پرچمداران 2016 اپل منتشر می‌شود. ظاهرا این موضوع به تیتر هرروز خبرگزاری‌های مختلف تبدیل شده است. تاکنون پشتیبانی از دو سیم‌کارت، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حذف جک 3.5 میلی‌متری از جمله مهم‌ترین مشخصات افشاشده از گوشی‌های آینده این کمپانی هستند.

image

وب‌سایت چینی Rock Fix تصاویری از یک قاب افشا کرده که ادعا می‌کند متعلق به آیفون 7 با نمایشگر 4.7 اینچی است. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، خطوط آنتن‌دهی بسیار کمتر از نسخه‌های پیشین جلو چشم است و مهم‌تر این‌که لنز دوربین بسیار بزرگ‌تر از چیزی است که در آیفون 6اس دیده بودیم! این موضوع ممکن است از دوربینی قوی‌تر با سنسور بزرگ‌تر CMOS و همچنین با توانایی جذب نور بیشتر خبر دهد. راک‌فیکس، برخلاف گزارشی که وال‌استریت‌ژورنال منتشر کرده، معتقد است جک 3.5 میلی‌متری در یکی از نسخه‌های آیفون حذف می‌شود و روی بدنه دیگری باقی می‌ماند. طبق تئوری این وب‌سایت، نسخه ارزان‌تر با نمایشگر 4.7 اینچی حاوی جک 3.5 میلی‌متری است و صرفا به عنوان نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از آیفون 6، پرچمدار 2014، به فروش می‌رسد؛ در حالی که آیفون 7 پلاس با نمایش بزرگ‌تر پرچمدار اصلی اپل در سال 2016 است که جک هدفون آن حذف شده و دوربین دوگانه دارد.

image

طبق گزارشات هردو پرچمدار اپل (یا شاید هرسه!) از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند، اما قیمت‌ها و مشخصات نسبتا متفاوتی دارند.

نظر شما درباره این تغییرات چیست؟ آیا حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون، کاربران را با مشکل مواجه می‌کند؟ نظر شما درباره دوربین دوگانه 7 پلاس و لنز بزرگ‌تر در آیفون 7 چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

erfan

۱۳۹۵/۴/۸
سلام
درسته که یکی از دلائل منحصر به فرد بودن ایفون تک سیم بودنشه ،، ولی اگه دو سیم بزنه .................اووووووووف،،،،،، 

just f

۱۳۹۵/۴/۸
خخخخخ اون اپلیا که میگفتن 2 سیم کارت واسه گوشی چینیاست کجان؟؟؟

نیما

۱۳۹۵/۴/۸
برفرض ب این لنز دوربین قراره بیاد مثلا چ ارزشی داره ک شایعه درست کنن براش؟
این شکل لنز و جاش چقد منو یاد htc desire 530 میندازه البته اون انقد لنزش نزده بیرون
منتظر قیمت نجومیش هستیم

akbar

۱۳۹۵/۴/۸
یک روز دیگر و یک افشاسازی بزرگ دیگر از پرچمداران 2016 اپل منتشر می‌شود. ظاهرا این موضوع به تیتر هرروز خبرگزاری‌های مختلف تبدیل شده است. :lol