خانهاخبار
شارپ به واسطه اپل نمایشگر OLED می‌سازد؟

شارپ به واسطه اپل نمایشگر OLED می‌سازد؟

آیفون‌های سال 2017 احتمالا در دو نسخه عرضه می‌شوند که یکی از این نسخه‌ها نمایشگر OLED دارد. اما یکی از چالش‌های اپل انتخاب شرکتی است که این نمایشگرها را برایش تامین کند.
۱۳۹۵/۴/۷
image

گرچه هنوز آیفون 7 معرفی نشده است، از مدت‌ها پیش شایعه شده بود که اپل قصد دارد در آیفون‌های سال 2017 خود از نمایشگر OLED استفاده کند. این شایعات آنقدر زیاد و پررنگ‌اند که می‌توان آن‌ها را به واقعیت نزدیک دانست. با این حال یکی از موانع پیش روی اپل انتخاب تامین‌کنندگان پنل OLED برای آیفون است، زیرا شرکت‌هایی که خط تولید این پنل برای گوشی موبایل را در اختیار داشته باشند زیاد نیستند. یکی از این شرکت‌ها سامسونگ است که به احتمال زیاد بخشی از نیاز اپل به نمایشگر OLED را تامین می‌کند، اما اپل شرکتی نیست که آینده یکی از محصولات محبوبش را تنها به یک تولیدکننده وابسته کند.

منابع خبری گفته‌اند که شارپ قصد دارد اپل را در تامین پنل اُلد یاری کند. اگر در مورد شارپ و فعالیت‌هایش اطلاعاتی داشته باشید، حتما می‌دانید که این شرکت اکنون یکی از شرکای اپل در تهیه نمایشگر آیفون است، اما این شرکت هیچ خط تولیدی برای پنل OLED ندارد. بنا بر ادعای Foxconn، مالک جدید شارپ 200 میلیارد ین سرمایه‌گذاری کرده است تا خط تولید این پنل را برای شرکتش راه‌اندازی کند.

با این حال هنوز هیچ چیز معلوم نیست. ممکن است آیفون‌های اپل به این زودی‌ها به نمایشگر OLED مجهز نشوند، اما شواهد و قرائن نشان می‌دهد که اپل به شدت دنبال عملی کردن برنامه خود برای نمایشگر آیفون است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)