خانهاخبار
منتظر Xiaomi Mi5s با صفحه نمایش حساس به فشار و حسگر فراصوت باشید

منتظر Xiaomi Mi5s با صفحه نمایش حساس به فشار و حسگر فراصوت باشید

شیائومی، که با Mi 5 توانست تحسین همگان را برانگیزد، قصد دارد نسخه پیشرفته‌تر این محصول را در ماه‌های آینده روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۴/۴
image

شیائومی می 5، پرچم‌دار شرکت شیائومی، مدت زیادی نیست که وارد بازار شده است و توانسته نظرات مثبت منتقدان و خریداران را به خود جلب کند. کیفیت خوب مواد اولیه به همراه هماهنگی مناسب نرم‌افزار با سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی بارز گوشی‌های چینی، یعنی قیمت بسیار مناسب، همه و همه در موفقیت این گوشی در بازار تلفن هوشمند اثرگذار بوده‌اند.

اما شیائومی نمی‌خواهد اتفاقی که سال گذشته به سرش آمد تکرار شود. این شرکت می‌داند که در نیمه دوم امسال گوشی‌های قدرتمند جدیدی پا به عرصه رقابت می‌گذارند: Note 7 از سامسونگ،  آیفون 7 از اپل و گوشی‌های سایر شرکت‌ها که هنوز اطلاعاتی از آن‌ها نداریم. به همین دلیل شیائومی به فکر عرضه نسخه قدرتمندتر پرچم‌دار فعلی‌اش در ادامه سال میلادی افتاده است.

این گوشی، که فعلا با نام Mi5s شناخته می‌شود، به احتمال فراوان 6 گیگ حافظه رم دارد و احتمالا از دوربین دوگانه بهره می‌برد. اما شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند خبر از ویژگی‌های جالب توجه دیگری می‌دهند. اگر شایعات درست باشند، Mi5s به صفحه نمایش حساس به فشار و حسگر اثر انگشت فراصوت مجهز خواهد بود.

گرچه گوگل همچنان افزودن پشتیبانی از قابلیتی مشابه تاچ سه‌بعدی به اندروید را به تاخیر می‌اندازد، پیش از این نیز شرکتی مانند هوآوی در گوشی‌های Mate S و P9 Plus و شرکت ZTE در گوشی Axon mini قابلیتی مشابه پیاده کرده‌ بودند. به همین دلیل به حقیقت پیوستن این شایعه چندان دور از ذهن نیست.

وجود حسگر اثر انگشت فراصوت در پرچم‌دار بعدی شیائومی می‌تواند حاصل همکاری این شرکت با کوالکام باشد. این حسگرها از نظر سرعت عمل تفاوت چندانی با حسگرهای خازنی فعلی ندارند، اما به دلیل استفاده از امواج فراصوت برای تصویربرداری از انگشت کاربر، دقت عمل بیشتری دارند و به این ترتیب می‌توانند نگهبان بهتری برای گوشی شما باشند.

در مورد اینکه Mi5s چه زمانی معرفی خواهد شد هنوز هیچ خبری منتشر نشده است، اما انتظار داریم در روزها و هفته‌های آینده در مورد این محصول خبرهای بیشتری بشنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

bab

۱۳۹۵/۱۱/۲۱
واقعا گوشی عالیی هست
جی اس ام لطفا برسی تخصصی این گوشی رو بزار