خانهاخبار
گوشی‌های Galaxy C5 و Galaxy C7 در راه بازارهای جهانی

گوشی‌های Galaxy C5 و Galaxy C7 در راه بازارهای جهانی

گوشی‌های جدید سامسونگ، گلکسی سی 5 و گلکسی سی 7، که تاکنون تنها در بازار چین عرضه شده‌اند به‌زودی به بازار آمریکا راه می‌یابند.
۱۳۹۵/۴/۲

گوشی های سری C سامسونگ ماه گذشته رسما معرفی شدند؛ گلکسی سی7 و گلکسی سی5 که تنها برای کشور چین عرضه شدند. حالا خبر می‌رسد که این گوشی‌ها به‌زودی راهی بازار آمریکا و احتمالا دیگر کشورها می‌شوند. این گوشی‌ها به تازگی از FCC مجوز گرفته‌اند؛ یعنی به‌زودی شاهد حضور آنها در آمریکا خواهیم بود.

image

مثل شایعات دیگر، هیچ چیز قطعی در این باره نمی‌توان گفت و نمی‌دانیم چه موقع این محصولات رسما در بازار آمریکا عرضه می‌شوند و قیمتشان چقدر است. اما اگر به مشخصات این دو گوشی دقت کنیم، می‌بینیم که شباهت بسیاری به گوشی‌های A5 و A7 دارند. به همین دلیل قیمت آنها هم احتمالا مشابه است؛ یعنی حدود 320 دلار برای Galaxy C5 و حدود 380 دلار برای Galaxy C7.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (32 نظر)

احمد نصیری

۱۳۹۵/۸/۴
پس چیشدددد؟

احمد نصیری

۱۳۹۵/۷/۲۹
باسلام خانوم مریم فانی
ممنون از مطلب مفیدتون اگه امکانش هست جواب منو بدین ممنونتون میشم
بلاخره این گوشی به غیر از چین وارد کشور دیگه ای هم شده ؟ ممنون میشم جواب بدین خیلی مهمه
سپاس

یه بنده خدا

۱۳۹۵/۵/۳۱
اخه اچ تی سی چی داره که سامسونگ با اون ابوهتش بخواد کپی کنه. نه اینکه اچ تی سی نمای جولوی گوشی هاشو از سامسونگ کپی نمیکنه و کلید هوم رو نمیزاره ؟. اون کپی نیست؟تو حسرت در دست گرفتن سامسونگ دای دلیل نمیشه که در موردش بد بگی عزیزم. و حالا اینکه اپل هم اندازه گوشی هاشو از رو سامسونگ کپی کرده و تازه قلم هم واسه گوشی هاش میزاده . اینا کپی نیست ؟ فقط سامسونگ تو چشمه داغ دارانه . که پشتشون به خاک مالیده شده نمیدونن چی بگن .زنده باشید قهرمانان خدا قوت پهلوانان ???????

حمید

۱۳۹۵/۵/۲۶
شما بین گوشی سونی Z3PLUSبا سامسونگ C5کدوم پیشنهاد می دین

پیمان

۱۳۹۵/۴/۳۱
مهلومه، واسه همین داره ورشکست میشه.