خانهاخبار
آیا HTC نکسوس‌های 2016 گوگل را تولید می‌کند؟

آیا HTC نکسوس‌های 2016 گوگل را تولید می‌کند؟

به نظرمی‌رسد اچ تی سی بار دیگر تولیدکننده نکسوس برای گوگل خواهد بود؛ نکسوس‌هایی از جنس پرچمدارش، HTC 10.
۱۳۹۵/۴/۲

شایعات خبر می‌دهد که نکسوس‌های 2016 گوگل توسط HTC ساخته می‌شوند؛ شریک سابق گوگل که پیش‌تر تبلت نکسوس 9 را تولید کرده است.  گفته می‌شود این دستگاه‌ها نام رمز S1 “Sailfish” و M1 “Marlin” را به خود اختصاص داده‌اند و بر اساس پرچمدار جدید این شرکت، HTC 10، ساخته می‌شوند.

طبق گزارش‌های رسیده، Sailfish تغییرات کمتری نسبت به اچ‌تی‌سی 10 دارد، اما Marlin تغییرات بیشتری دارد و از تراشه اسنپدراگون 821 بهره می‌برد؛ تراشه‌ای که نسخه‌ای از اسنپدراگون 820 است.

image

اگر کوالکام در حال تولید چنین تراشه‌ای باشد، آن را همراه با اسنپدراگون 823 معرفی می‌کند؛ تراشه‌ای که گفته می‌شود در گلکسی نوت 7 و نوت 7 اج سامسونگ استفاده می‌شود.

هنوز مشخص نیست که نکسوس‌های بعدی گوگل را اچ‌تی‌سی تولید می‌کند یا نه، زیرا شایعه‌هایی از تولید این دستگاه‌ها توسط هوآوی نیز به گوش می‌رسد. نکسوس 6 پی تولیدشده توسط هوآوی نقدهای مثبتی دریافت کرده است و به همین دلیل بعید نیست بار دیگر شرکت چینی هوآوی سازنده نکسوس برای گوگل باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۴/۳
این نکسوس واقعا خنده دارن. تقریبا تمام شرکتای دنیا یه دستی توش بردن. حتی من اون وسطا دست مش غلامرضا سیبیلم دیدم.

Saeed

۱۳۹۵/۴/۲
انصافا تا حالا اچ تی سی کم گوگلو رو سفید نکرده
از همون آغاز اندروید تا فاجعه ای که سامسونگ واسه نکسوس به بار آورد و اولین سری های فلزی HTC و البته سخت افزار های فوق العاده ای که همیشه اچ تی سی فقط به بهترین نحو ازشون استفاده کرد و بقیه برند ها هرچند نو آوری بیشتری شاید داشتن ولی هیچوقت از لحاظ قدرت و کسب اعتماد گوگل به HTC نخواهند رسید

بنام حق

۱۳۹۵/۴/۲
میخرمش (ذوالفقاری)

نیما

۱۳۹۵/۴/۲
اصن شما بگو گوشیای نکسوس رو فقط برا گردش می برن شرکت اچ تی سی همین باعث می شه بشن بهترین گوشی
برندی که ب رضایت مشتری اهمیت می ده شرکتی که بهترین قطعات رو درست استفاده می کنه
درود بر HTC

yh

۱۳۹۵/۴/۲
صد در صد با یه اسمارت ف ون بی نقص رورو خواهیم بود....یک گوشی با دوربین عالی -صراحی بی نقص- کیفیت عالی-و همراه با قابلیت3D تاچ....البته نباید غافل بود که گوشی ساخت هواویی ایراداتی داشت که چندان هم مثل نکسوس قبلی ال جی .. و نه البته نکسوس سال 2015... پر فروغ نبود