خانهاخبار
تصاویری جدید از حالت Dark Mode در iOS 10

تصاویری جدید از حالت Dark Mode در iOS 10

شایعات در مورد وجود حالت تیره یا Dark Mode با انتشار تصاویر جدیدی قوت گرفته است. این تصاویر از صفحه Settings گرفته شده‌اند و چهره‌ای ناشناخته از آی او اس را نشان می‌دهند.
۱۳۹۵/۳/۳۱

Andy Wiik، دولوپری که پیش از این نشانه‌هایی از وجود حالت تاریک در اپلیکیشن Message در iOS 10 یافته بود، این‌بار تصاویری از حالت تاریک یا Dark Mode را در برنامه Settings در iOS 10 منتشر کرده است. این تصویر از حالت شبیه‌ساز iOS 10 گرفته شده و در آن می‌بینیم که رنگ زمینه کاملا تیره است و نوشته‌ها با رنگ سفید ظاهر شده‌اند.

دسترسی به کدها و قسمت‌های ناتمام سیستم عامل در حالت شبیه‌ساز iOS 10 در Xcode به‌سادگی انجام می‌شود و این توسعه‌دهنده توانسته به حالت Dark Mode دسترسی پیدا کند. این تصاویر به‌وضوح نشان می‌دهد که اپل یا در حال کار روی این ویژگی بوده یا همچنان روی آن کار می‌کند و قصد دارد آن را ارائه کند.

انتظار داشتیم که در کنفرانس WWDC 2016 از این ویژگی در iOS 10 رونمایی شود که این اتفاق نیفتاد. با توجه به اخباری که در مورد استفاده از پنل‌های OLED در صفحه نمایش آیفون از سال ۲۰۱۷ شنیده می‌شود، وجود این حالت در آی‌اواس دور از ذهن نیست، چراکه پنل‌های OLED کنتراست بسیار خوبی دارند و کاملا برای نمایش صفحات تیره مناسب‌اند. در حالی که نمایش صفحه تیره در پنل‌های LCD به‌صورت ساختگی و مصنوعی انجام می‌شود، پنل‌های OLED این قابلیت را دارند که با خاموش کردن پیکسل‌های ناحیه تیره، آن را به تصویر بکشند.

بنابراین اگر وجود این حالت در آی‌او‌اس وابسته به آیفون‌های سال ۲۰۱۷ باشد، حالت Dark Mode را به‌جای آی‌او‌اس ۱۰ در آی‌اواس ۱۱ خواهیم دید.

image
 
image
 
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Alireza

۱۳۹۵/۴/۱
وای عجب ویژگی!!!خخخ