خانهاخبار
مقایسه سرعت iOS 10 Beta 1 و iOS 9.3.2

مقایسه سرعت iOS 10 Beta 1 و iOS 9.3.2

اپل هفته گذشته آ‌ی او‌ اس 10 را معرفی کرد. در این پست می‌توانید به مشاهده سرعت خوب و بهبود چشمگیر نسخه جدید این سیستم عامل بنشینید.
۱۳۹۵/۳/۲۹

هفته گذشته روز دوشنبه ۲۴ خرداد کنفرانس WWDC 2016 اپل طبق روال چندین ساله این شرکت برگزار شد. در این کنفرانس تمام تمرکز روی آپدیت نسخه‌ جدید سیستم‌عامل‌های iOS ،macOS ،watchOS و tvOS بود که انصافا اپل امسال با ریزه‌کاری‌ها و امکانات‌های متنوع و بازنگری جزییات سیستم‌عامل‌ها به خصوص iOS توانست کاربران و توسعه‌دهندگان را خوشحال کند.

image

 

پس از اتمام کنفرانس WWDC 2016 دقایقی بعد شاهد انتشار اولین نسخه آزمایشی iOS 10 فقط مخصوص توسعه‌دهندگان بودیم. اپل قول داده تا ماه آینده نسخه آزمایشی عمومی (Public Beta) این سیستم‌عامل را در اختیار کاربران عادی نیز قرار دهد. اما اگر برای مشاهده عملکرد این نسخه در مقابل iOS 9.3.2 عجله دارید، در ویدئوی زیر می‌توانید بهبود‌های iOS 10 را ببینید. ناگفته نماند iOS 10 هنوز در مراحل ابتدایی خود به سر می‌برد و اگر مانند سال‌های گذشته باشد، تا رسیدن به نسخه نهایی احتمالا باید شاهد انتشار ۵ الی ۷ نسخه آزمایشی دیگر باشیم.

image

 

در این مقایسه از دو آیفون ۶اس با حافظه داخلی، فضای آزاد و چند برنامه نصب شده یکسان استفاده شده تا جای هیچ‌ گونه شکی باقی نماند.

 

 

نظر شما چیست؟ آیا ممکن است در زمان عرضه آیفون 7 به  همراه آی او اس 10 تغییراتی در نسخه نهایی ایجاد و موجب کندی این نسخه روی دیوایس های قدیمی تر شود؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

ر

۱۳۹۵/۶/۲۵
آهنگ هاى تلگرامم ميشه سيو كرد البته روى زاپيا

Parsa

۱۳۹۵/۳/۳۰
١-بله به خودرو وصل ميشه حتي براي بعضي برندها خودش برنامه داره٢-بله هم از طريق زاپيا ميشه هم شير ايت ك شير ايت خيلي بهتره٣-اين مال قبلا بود ك ميگفتن نميشه دانلود كرد الان ديگه دانلود منجير هم واسش اومده و ميشه دانلود كرد٤-بله ميشه انتقال داد اموزشش تو نت هست اگر هم بلد نبودي ببر ي موبايلي بده برات اوكي ميكنه

میلاد

۱۳۹۵/۳/۳۰
سلام.بهتر از اپل نیست.بلوتوث نسخه جدیدش به هر ماشینی وصل نمیشه.اما به هدست ها میشه.از زاپیا و شریت میتونی عکس و فیلم بدی به هر گوشی ولی برنامه نه.برای دانلود نیاز به برنامه دانلود منیجر داری که همه چی دانلود میکنه.از تلگرام فقط نمیتونی اهنگ سیوو کنی عکس و فیلم میشه.در کل از بهترین گوشی اندروید بهتره

یوسف

۱۳۹۵/۳/۲۹
سلام خدمت دوستان.چندتا سوال داشتم در مورد آیفون لطفا اونایی که آیفون دارن یا داشتن جواب بدن. چون از کسایی که پرسیدم همشون اول گفتن آیفون نخر مفت نمیارزه و بعد به جای اینکه به سوالم جواب بدن شرو کردن به انتقاد از اپل!!! و هیچ کدومشون به سوالام درست جواب ندادن ولی وقتی خودم با گوشی کار کردم نظرم عوض شد .من گوشی اندرویدی دارم و میخوام آیفون بخرم و میدونم که ارزش هزینه کردن رو داره دوستم خریده یکی و من باهاش پنج دقیقه کار کردم ولی زیاد بلد نبودمش با اینکه همه چی اندروید رو بلدم خودش هم زیاد استفاده نکرده و فقط باهاش بازی میکنه.سوال اولم اینه که آیا بلوتوث آیفون به بلوتوث خودرو و هدست ها وصل میشه یانه؟2-آیا با آیفون میشه فایلهای مالتی مدیا مثل موزیک و عکس و ... از طریق زاپیا ارسال کرد و یا دریافت کرد از دیگر گوشیها یا نه؟3-آیا درسته که میگن با آیفون نمیشه از اینترنت فایل دانلود کرد مثل آهنگ و فیلم و حتی عکسهای تلگرام رو هم نمیشه ذخیره کرد؟و باید از کامپیوتر و آیتونز استفاده کنی؟4-آیا میشه اکانت کلش رو از اندروید به آیفون منتقل کرد؟ دوستان لطفا راهنمایی کنین اینا سوالاتی هستن که من گیر کردم و نمیدونم.ولی میخوام آیفون بخرم جواب بدین تا بهتر تصمیم بگیرم .جی اس ام لطفا نظرمو ثبت کنن .بازم ممنون

Armin

۱۳۹۵/۳/۲۹
وقتي دكمه وسطو ميزني انيميشن جديدي هستش