خانهاخبار
اطلاعاتی جدید از ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3، مشخص شد

اطلاعاتی جدید از ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3، مشخص شد

سامسونگ، که در عرضه ساعت‌های هوشمند موفق عمل کرده، می‌خواهد نسل سوم ساعت‌های Gear S را با امکاناتی جدید و متفاوت با نسل‌های قبل ارائه کند.
۱۳۹۵/۳/۲۹

نسل قبلی ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی Gear S2 با کد Orbis معرفی شد؛ Orbis در زبان لاتین به معنی دایره است. اکنون اخباری منتشر شده مبنی بر این که سامسونگ کد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را Solis گذاشته است. این اسم در زبان اسپانیایی به معنی خورشید است و به ما کمک می‌کند تا بدانیم نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سامسونگ نیز دایره‌ای شکل خواهد بود.

علاوه بر اینکه می‌دانیم این ساعت حتما شکل گرد و دایره‌ای دارد، با اظهار تاسف برای طرفداران اندروید وِر، تایید شده که سیستم‌عامل این ساعت نیز تایزن است. پیش از این نیز سامسونگ از سیستم‌عامل خودش، یعنی تایزن، در ساعت هوشمند Gear S استفاده کرده بود. حال بازگشت این کمپانی به این سیستمعامل نشان می‌دهد که تایزن به درجه خوبی از تکامل برای رقابت با اندروید وِر و واچ اواس اپل رسیده است.

علاوه بر کد، مدل نامبرهای Gear S3 احتمالا به این صورت خواهند بود: SM-R760، SM-R765، SM-R770، SM-R765V و SM-R765S.

این تمام آن چیزی است که از نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ می‌دانیم؛ اما دوست داریم روی این ساعت صفحه‌نمایشی باکیفیت‌تر و شاید کمی بزرگ‌تر از نسل قبل را شاهد باشیم. انتظار شما از ساعت هوشمند جدید سامسونگ چیست؟

در ضمن بررسی تخصصی Gear S2 را نیز می‌توانید در جی‌اس‌ام بخوانید.

 

ساعت هوشمند Gear S2 Classic

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

khashayar

۱۳۹۵/۳/۲۹
خسته نباشید،چه اطلاعات جدید و مفیدی واقعا. اینا رو که هر کسی میدونه آخه