خانهاخبار
5 اپلیکیشن کاربردی برای دنبال کردن یورو 2016

5 اپلیکیشن کاربردی برای دنبال کردن یورو 2016

با گذشت فقط پنج روز از مسابقات یورو 2016، تب فوتبال باز هم فراگیر شده؛ در این مطلب پنج اپلیکیشن به شما معرفی می‌کنیم که هر کدام تجربه تازه‌ای از این مسابقات به شما می‌دهند.
۱۳۹۵/۳/۲۶

البته که جام ملت‌های اروپا جای جام جهانی را نمی‌گیرد؛ پیش از هر چیز، ایران در آن حضور ندارد. برزیل و آرژانتین هم نیستند. تیم‌ها همه از یک قاره‌اند و تفاوت فرهنگی و جغرافیایی جام جهانی در آن دیده نمی‌شود. ولی خیلی‌ها اعتقاد دارند مسابقات «یورو» جذاب‌ترین مسابقات فوتبال ملی است، تیم‌های کوچک در آن وجود ندارند و همه بازی‌ها نزدیک است. اگر در مسابقه پیش‌بینی جی‌اس‌ام شرکت کنید، بیش از دیگران هیجان و نزدیکی این بازی‌ها را حس می‌کنید. به هر حال، این مسابقات چند روزی است که شروع شده و طبیعی است که به موبایل‌های ما هم سرک بکشد. اگر به دنبال اپلیکیشن‌هایی می‌گردید که تجربه دیدن بازی‌های یورو را برایتان کامل می‌کنند، برایتان پیشنهادهایی داریم.

 

UEFA Euro 2016 Official App

image

اولین انتخاب، طبیعتا، اپلیکیشن رسمی بازی‌هاست. اطلاعات همه 522 بازیکن حاضر در جام، جزئیات هر بازی، جدول هر گروه و نتیجه زنده بازی‌ها را در این اپلیکیشن دریافت می‌کنید. می‌توانید تیم محبوبتان را هم دنبال کنید و همچنین هم‌زمان با دیدن بازی روی تلویزیون آمارش را هم در موبایلتان ببینید. در این اپلیکیشن آخرین اخبار بازی‌ها و فیلم‌هایی کوتاه از دوره‌های قبلی یورو در دسترس شماست.

image
 
image

 

Onefootball

image

این اپلیکیشن محبوب فوتبالی، شما را ثانیه به ثانیه با اتفاق‌های فرانسه همراه می‌کند. از بازی‌ها و آمارشان تا نوتیفیکیشن‌هایی مربوط به گل‌ها و نتایج، همه چیز روی موبایل شماست. همچنین پیش‌بینی بازی‌ها، تحلیل بازی و گزارش دقیقه به دقیقه هر بازی را هم در اختیار دارید. بخش جداگانه‌ای هم تعریف شده که در آن همه اخبار تیمتان را بیرون و درون زمین می‌توانید پیگیری کنید. ویژگی جذاب این اپلیکیشن این است که می‌توانید گروه‌هایی بسازید و در آن‌ها حین تماشای بازی با دوستانتان چت کنید.

image
 
image

 

UFL

image

اگر با مسابقات پیش‌بینی هم هنوز نمک و فلفل مسابقات برایتان به اندازه کافی زیاده نشده، UFL را هم امتحان کنید. در این اپلیکیشن قبل از هر بازی دو بازیکن را انتخاب می‌کنید و با توجه به عملکرد آن‌ها در بازی امتیاز می‌گیرید. می‌توانید با غریبه‌ها بازی کنید، یا در تورنمنتی پنج‌نفره با دوستانتان.

image
 
image

 

Stats Zone: Football

image

فوتبال‌بین‌های حرفه‌ای می‌دانند که آمارهایی مثل تعداد شوت، درصد مالکیت توپ و... برای تحلیل بازی‌ها کافی نیستند. Stats Zone علاوه بر نتیجه زنده و آمارهای معمول اطلاعات بیشتری هم از بازی‌ها به دست می‌دهد: آمار جزئی از تکل‌ها، پاس‌ها، شوت‌ها در کل بازی و برای هر بازیکن با انیمیشن‌هایی که حتی ریزترین اتفاقات بازی را هم در تایم‌لاین نشان می‌دهند.

image
 
image

 

تلوبیون

image

هر روز دو یا سه بازی در مسابقات یورو انجام می‌شود و بسیار بعید است که بتوانیم برای همه این بازی‌ها خودمان را به تلویزیون برسانیم. برای این‌جور مواقع و دیدن بازی‌ها روی موبایل، تلوبیون را از دست ندهید. اپلیکیشنی که همه برنامه‌های تلویزیون را پخش ‌می‌کند، که در این یک ماه مهم‌ترینشان یورو 2016 است.

image

 

آیا شما هم اپلیکیشنی می‌شناسید که بتواند این فهرست را کامل کند؟ با ما به اشتراک بگذارید.

 


image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

armin

۱۳۹۵/۳/۲۹
آقا fotmob عاليه

emad

۱۳۹۵/۳/۲۹
نرم افزار fotmob یکی از بهترین نرم افزار های اخبار و اطلاع رسانی در حوزه فوتبال و به خصوص euro 2016 است.

Amirali

۱۳۹۵/۳/۲۷
سلام.لطفا برنامه FotMob رو هم به لیست اضافه کنید.باتشکر

یاهل

۱۳۹۵/۳/۲۶
آنلی fotmob :))

afshin

۱۳۹۵/۳/۲۶
سلام. دوستان لطف کنید یه برنامه برای پخش زنده ی شبکه های تلویزیون برای اپل معرفی کنید. با تشکر