خانهاخبار
اپلیکیشن Xbox برای اندروید و iOS منتشر شد

اپلیکیشن Xbox برای اندروید و iOS منتشر شد

مایکروسافت اپلیکیشن ایکس باکس را برای کاربران پلتفرم‌های محبوب اندروید و آی‌اواس منتشر کرد. این اپلیکیشن تمامی ویژگی‌های اپ ایکس باکس ویندوز 10 را به همراه دارد، اما از امکان استریم گیم در آن خبری نیست.
۱۳۹۵/۳/۲۴

اپلیکیشن ایکس باکس مایکروسافت برای ویندوز 10 اینک برای اندروید و iOS نیز منتشر شده است. این اپلیکیشن جدید کاملا شبیه به اپلیکیشن ویندوز 10 ایکس باکس است و همه ویژگی‌های نسخه ویندوزی از جمله Game Hubs، اچیومنتز و تایم لاین را دارد.

همچون نسخه موبایل این اپلیکیشن، که روی گوشی‌های ویندوزی با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل نصب است، از گیم استریمینگ برای اندروید و آی او اس خبری نیست، اما احتمال می‌رود این ویژگی در آینده برای همه اپلیکیشن‌های ایکس باکس روی پلتفرم‌های مختلف در دسترس کاربران قرار بگیرد. قبلا نیز نشانه‌هایی از آمدن گیم استریمینگ به ویندوز 10 موبایل مشاهده شده است. شاید در کنفرانس مایکروسافت در E3 2016 خبرهایی نیز در این زمینه مطرح شود.

به هر حال این آپدیت تنها چند ساعت مانده به کنفرانس مایکروسافت منتشر شده است و احتمالا تا چند ساعت دیگر خبرهایی تکمیلی درباره اپلیکیشن ایکس باکس روی دو پلتفرم محبوب موبایل خواهیم شنید.

دانلود اپلیکیشن Xbox برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Xbox برای iOS

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سینا

۱۳۹۷/۸/۲۹
سلام ببخشید من این برنامه را روی موبایلم نصب کردم اما وقتی می خوام okبزنم از برنامه بیرون میاد بعد میگه به این بخش برو xbox.com رفتم اما نمی دونم چی کار کنم خواهشاً یکی کمک کنه

سینا

۱۳۹۷/۸/۲۹
بله شما باید از کافه بازار یا ایران اپس دانلود کنید

اشکان

۱۳۹۶/۳/۱۶
عالیییییییهیههههههههههه

Rohalla

۱۳۹۵/۳/۲۵
نمیتونم برنامه رو ازgoogle playدانلود کنم.مینویسه برای کشور شما موجود نیست.

kamran

۱۳۹۵/۳/۲۴
می خواستم بدونم ک پلی استیشن 4 هم اپلیکیشن اندروید رو داره ممنون میشم راهنماییم کنید.