خانهاخبار
در کنفرانس دیروز EA چه گذشت؟

در کنفرانس دیروز EA چه گذشت؟

دیروز کنفرانس EA در نمایشگاه E3 2016 برگزار شد و اخباری درباره بازی‌های جدید این شرکت محبوب منتشر شد. در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به مهم‌ترین نکات این کنفرانس.
۱۳۹۵/۳/۲۴
image

الکترونیک آرتس (EA) کارش را در مراسم E3 زود آغاز کرد و در لس‌آنجلس و لندن میزبان EA Play شد. با وجود آن‌که مراسم خبر شگفت‌انگیزی نداشت، ولی شگفتی‌هایی داشت؛ از چنگک‌ها تا رمز و رازهای Mass Effect، از بالن‌های کوچک تا خلبانی با واقعیت مجازی. با هم این شگفتی‌ها را مرور می‌کنیم.

 

چنگک‌ها

image

Tinfall 2 یک بازی تک‌نفره با تیتان‌های احساساتی را به سری بازی‌هایش آورده و به نظر جذاب می‌آید. ولی لحظه اساسی پرزنتیشن بازی وقتی بود که یکی از خلبان‌ها چنگگی به سمت یکی از تیتان‌ها پرتاب کرد و او را به سمت خود کشاند و نابودش کرد. لحظه اصلی این بازی همین لحظه بود. از آن دست چیزهایی است احتمالا هیچ‌کدام ما نمی‌توانیم در جریان بازی معمولی از آنها استفاده کنیم، ولی نشان می‌دهد که می‌توان از امکانات جدید بازی استفاده کرد و راه خوبی بود برای افشای یکی از ویژگی‌های جذاب بازی.

 

Battlefield 1 با 64 بازیکن

image

بعد از کنفرانس خبری EA برای اولین بار بازی چند نفره Battelefield 1 با 64 نفر به نمایش گذاشته شد و اصلا ناامیدکننده نبود. بالن‌های کوچک، هواپیماهای تک‌سرنشین و تانک‌های مسلح همه با گرافیکی شگفت‌انگیز در این بازی مهیا شده بودند.

 

فیفا قصه‌گو می‌شود

image

فیفا و NBA بزرک‌ترین بازی‌های ورزشی جهان هستند و امسال EA تصمیم گرفته که بخشی داستانی به FIFA 17 اضافه کند. این بخش که The Journey (سفر) نام دارد یک شخصیت اصلی دارد: الکس هانتر، پسر 17 ساله لندنی، که می‌خواهد در لیگ برتر انگلستان بازی کند. ورزش فقط مسابقه نیست و وقتی به قصه‌های اطراف آن دقت کنیم می‌بینیم که چقدر تاثیرگذارند؛ این همان چیزی است که از بخش The Journey انتظار داریم.

 

قهرمان جدید Mass Effect

EA از قهرمان بازی Mass Effect: Adromeda هم رونمایی کرد؛ شخصیتی که یک جایی وسط کهکشان‌ها از خواب بیدار می‌شود و می‌گوید: «تونستیم انجامش بدیم.» هنوز اسم این شخصیت معلوم نیست، ولی می‌توان درباره‌اش حدس‌هایی زد. وقتی پارسال اولین تیزر این بازی پخش شد، مشخص شد که استفاده از آهنگ Ghost Riders in the Sky جانی کش اتفاقی نبوده. شخصیت اصلی نسخه‌های قبلی Mass Effect فرمانده شپرد بود که نامش از آلن شپرد، اولین آمریکایی‌ای که به فضا رفته، گرفته شده بود. بعد از پخش تیزر طرفداران این بازی حدس می‌زنند که نام شخصیت اصلی «رایدر» باشد که برگرفته از نام سلی راید است؛ اولین زن آمریکایی که به فضا رفت.

 

یک بازی جدید: Fe

image

بعد از آنکه پارسال EA از بازی Unravel رونمایی و شخصیت یارنی را معرفی کرد، امسال با همکاری EA Originals برنامه جدیدی برای بازی‌ها تهیه کرده که به گفته مدیر اجرایی EA Studios «بی‌نظیر، زیبا، ابتکاری و به یاد ماندنی» است. اولین بازی Fe نام دارد که پایه‌گذارش شرکت سوئدی Zoink است.

به گفته لینگلد، نویسنده بازی، Fe «روایتی شخصی است درباره رابطه ما با طبیعت. داستانی است که به یاد ما می‌آورد که همه چیز در جهان به هم متصل است.» ما روباه جوانی هستیم که تنها و در دل طبیعت از خواب بیدار می‌شود و هیچ ایده‌ای ندارد که از کجا به کجا رسیده است. Fe درباره یادگیری زبان جنگل است.

 

خلبانی X-Wing با واقعیت مجازی

همه ما وقتی دیدیم جید ریموند، مدیر اجرایی مطرح بازی‌ها، قرار است جنگ ستارگان بسازد منتظر بودیم با یک بازی بزرگ روبه‌رو شویم. ولی انگار آن ویدئو بیشتر شبیه ویدئویی تبلیغاتی برای EA بود. اما یک نکته چشمگیر وجود داشت، آن هم وقتی یکی از تولیدکنندگان بازی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن به چشم زد و وارد یک هواپیمای X-Wing شد. این فقط یک لحظه بود در یک پرزنتیشن بلند، ولی نفس‌ها را در سینه حبس کرد. می‌توانیم امید داشته باشیم که جایی در اعماق EA گروهی دارند روی جانشینی برای یکی از بهترین بازی‌های نبرد هوایی کار می‌کنند و آن را با واقعیت مجازی منتشر می‌کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hijacker

۱۳۹۵/۳/۲۵
Battlefield 1
اینطور که به نظر میرسه قراره بترکونه