خانهاخبار
تصویر و مشخصات کنسول جدید مایکروسافت: Xbox One S

تصویر و مشخصات کنسول جدید مایکروسافت: Xbox One S

مایکروسافت نیز از سونی عقب نمانده و قصد دارد مدل جدید کنسول Xbox One را با پشتیبانی از رزولوشن 4K و اندازه‌ای کوچک‌تر معرفی کند. به احتمال زیاد این کنسول امشب در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 رونمایی می‌شود.
۱۳۹۵/۳/۲۴

کمتر از ۱۲ ساعت به کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 باقی مانده است و شایعات از مدل جدید کنسول بازی این شرکت خبر می‌دهند؛ مدل کوچک‌تر و باریک‌تر Xbox One که Xbox One S نام می‌گیرد و ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل اولیه است.

مهم‌ترین ویژگی افزوده‌شده به Xbox One S پشتیبانی از رزولوشن 4K و افزایش حافظه داخلی آن به ۲ ترابایت است. همچنین برای این مدل استندی عرضه می‌شود که امکان قرارگرفتن کنسول در حالت عمودی را فراهم می‌کند؛ برخلاف ایکس باکس وان که تنها در حالت افقی می‌توانست روی میز قرار گیرد. منبع تغزیه Xbox One S نیز در دل کنسول جای گرفته که برای اولین بار در سری ایکس باکس وان شاهد این ویژگی هستیم.

در مورد تغییرات صورت‌گرفته در کنترلر Xbox One S اطلاعات زیادی در دست نیست، اما دست‌کم از روی عکس منتشرشده می‌بینم که در رنگ سفید نیز عرضه خواهد شد.

مسلما در کنفرانس مایکروسافت اطلاعات بیشتری درباره این کنسول ارائه می‌شود. کنفرانس مایکروسافت را می‌توانید امشب ساعت ۲۱ به‌وقت ایران از آدرس xbox.com/e3 دنبال کنید.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

M

۱۳۹۶/۷/۲۴
ای کنسول رنگ مشکی براق دکمه تاچ داره؟

Taha

۱۳۹۵/۳/۲۸
RBMSCPSAJ
http://news.xbox.com/2015/11/09/introducing-your-first-104-xbox-one-backward-compatibility-games/

rbmscpsaj

۱۳۹۵/۳/۲۵
من تا حالا همچین چیزی نشنیدم اما فکر نکنم. البته از قدرت مایکروسافت بعید نیست ولی 360 لینوکسی بوده. اکس باکس 1 از سیستم عامل ویندوز استفاده میکنه. اما همونطور که گفتم ویندوز به راحتی تمام لینوککس رو بدون مشکل سوار میکنه.

Pasha

۱۳۹۵/۳/۲۵
سلام دوست عزیز پلی استیشن خیلی بهتره از ایکس باکس هستش از لحاظ کیفیت گرافیکی که رو پلی استیشن هست من دوست گیمر هم زیاد دارم اکثرشون ایکس باکس دادن بجاش پلی فور گرفتن این حرف که خیلی بهتر پلی استیشن میزنم تو گرفتن پلی شک نکن

Taha

۱۳۹۵/۳/۲۴
سلام این همون مدلی که بازی های x box 360هم پشتیبانی میکنه