خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: اندروید 5 و 6، پرکاربردترین نسخه بین کاربران جی‌اس‌ام

نتیجه نظرسنجی: اندروید 5 و 6، پرکاربردترین نسخه بین کاربران جی‌اس‌ام

در نظرسنجی انجام‌شده از کاربران جی‌اس‌ام مشخص شد بسیاری از کاربران به آخرین نسخه اندروید دسترسی دارند.
۱۳۹۵/۳/۲۴

حدود 8 ماه از انتشار اندروید 6 می‌گذرد، اما تنها 10 درصد کاربران در جهان از این نسخه سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنند. علت این امر مطلوب نبودن اندروید 6 یا باگ‌های آن نیست، بلکه هنوز آخرین نسخه اندروید در دسترس بسیاری از کاربران قرار نگرفته است. تنوع بسیار زیاد گوشی‌های اندرویدی باعث می‌شود تا تولیدکننده‌ها با سرعت کمی نسخه‌های اندروید را برای گوشی‌هایشان عرضه کنند. البته همیشه همه گوشی‌ها شانس دریافت آپدیت آخرین نسخه اندروید را ندارند و اغلب گوشی‌های رده‌بالا و پرچمدار به آخرین نسخه سیستم عامل به‌روز می‌شوند.

به همین دلیل ما هم برآن شدیم ببینیم چند درصد از کاربران جی‌اس‌ام این شانس را داشته‌اند که از آخرین نسخه اندروید استفاده کنند. در نظرسنجی انجام‌شده مشخص شد 38 درصد کاربران جی‌اس‌ام از اندروید 6 استفاده می‌کنند و درصد مشابهی نیز اندروید 5 را روی دستگاه خود دارند. سایر کاربران از نسخه‌های پایین‌تر اندروید استفاده می‌کنند. نتایج کامل این نظرسنجی را درادامه مشاهده می‌کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

زیداله

۱۳۹۵/۵/۲۰
خیلی خیلی خوب است

reza.mllt

۱۳۹۵/۳/۲۵
10% از یک میلیارد نفر ،چند نفر اندروید 6 دارن
38% از 3000 نفر ،نزدیک 1200 نفر میشن ...
این خیلی غیر طبیعیه که این تعداد از اندروید ورژن 6 استفاده کنند ...واقعا که
من خودم one e8; برادرم one m8; دوستم دیزایر 816 ،
همه این گوشیها قبل از عید به اندروید 6 اپ شدند،

yh

۱۳۹۵/۳/۲۵
ماشالله همه به روز هستن

خشایار

۱۳۹۵/۳/۲۴
گوگل باید به کاربران ایرانیش افتخار کنه که اکثریتشون از مارشمالو استفاده میکنن :)))

Mr.plus

۱۳۹۵/۳/۲۴
متاسفانه باید بگم این نوع نظرسنجی خیلی قابل استناد نیست(البته خیلیم پَرت نیستا!). با توجه به تعداد کم گوشی هایی که اندروید 6 براشون منتشر شده و فاصله ی زمانی تا انتشار اون در ایران، آمار دستگاه های دارای اندروید 6 خیلی پایینه(در حدهمون 10%). پس به نظر میاد این درصد که در نظرسنجی نشان داده شده، به این دلیل باشه که خیلی از کاربران صرفا به خاطر علاقه شون به اندروید 6 و یا اینکه قراره در آینده گوشیشونو به اندوید 6 آپدیت کنند، اعلام کردند که اندروید 6 رو دارند!