خانهاخبار
نظرسنجی: از کدام نسخه اندروید استفاده می کنید؟

نظرسنجی: از کدام نسخه اندروید استفاده می کنید؟

آیا اندروید 6 برای گوشی شما منتشر شده؟ یا در انتظار آخرین نسخه از اندروید به سر می‌برید؟ یا اصلا اندروید 5 را به اندروید ماشمالو ترجیح می‌دهید؟
۱۳۹۵/۳/۲۱

یکی از انتقادهایی که به سیستم عامل اندروید وارد می‌شود عدم انتشار به موقع نسخه‌های جدید برای گوشی‌هایی با این پلتفرم است. به خاطر تعداد زیاد گوشی‌های اندرویدی و استفاده شرکت‌های مختلف از این سیستم عامل محبوب و متن‌باز، همیشه سرعت آپدیت به آخرین نسخه اندروید روند کندی دارد. در مورد اندروید 6 نیز اوضاع همینطور است؛ در حالی که 8 ماه از انتشار آن می‌گذرد، اکنون تنها 10 درصد از دستگاه‌های اندرویدی از این نسخه استفاده می‌کنند و بیش از نیمی از کاربران اندروید نیز همچنان از نسخه 4.4 و قدیمی‌تر استفاده می‌کنند.

در این نظرسنجی، ما هم به سراغ سیستم عامل اندروید رفتیم و دوست داریم بدانیم شما کاربران جی‌اس‌ام از کدام نسخه‌ اندروید استفاده می‌کنید. آیا اندروید 6 برای گوشی شما منتشر شده یا در کماکان در انتظار اندروید مارشمالو به سر می‌برید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

آرش

۱۳۹۵/۳/۲۴
عزیز من اندروید N الان بیشنر از سه ماهه برای نکسوس ها ارائه شده
سومین آپدیتش هم اومده

محمدرضا

۱۳۹۵/۳/۲۳
تا اندروید 5ش نتایج قابل قبوله ، ولی این که اندروید 6 رو تعداد کاربرای بیشتری نسبت به بقیه دارن خیلی دور از منطق هست !!!
طبق این قضیه افرادی که اندروید 6 دارن یا رام کاستوم نصب کردن (که حداکثر 10 درصد این افراد شاملشونه) یا 90 درصد بقیه همه پرچم دار های این نسل و نسل قبلی دستشونه ...
نمیدونم افرادی که به دروغ این اندروید رو انتخاب کردن چه لذتی براشون داشته این کار ولی نکنید این کارو دوستان ، یه نظر سنجی رو نابود کردید :)

محمد رضا

۱۳۹۵/۳/۲۳
برادر عزیز هنوز اندرویدNنیومده
اگه اومده بگو ماهم استفاده کنیم

ایلیا

۱۳۹۵/۳/۲۳
هنوز اپدیت مارشملو برام نیومد
جی 8 هواوی دارم

حسین

۱۳۹۵/۳/۲۳
خیلی وقته واسه G3 اومده