خانهاخبار
در گلکسی نوت بعدی سامسونگ خبری از اندروید N نیست

در گلکسی نوت بعدی سامسونگ خبری از اندروید N نیست

تقریبا تمام کسانی که انتظار خرید گلکسی نوت بعدی سامسونگ را می‌کشند، دوست دارند این محصول را به‌صورت پیش‌فرض با اندروید N در اختیار داشته باشند. اما ممکن است این انتظار پایان چندان خوشایندی نداشته باشد، چراکه خبرهایی درباره وجود اندروید مارشمالو روی گلکسی نوت جدید سامسونگ به گوش می‌رسد.
۱۳۹۵/۳/۱۹

براساس گزارش‌هایی که ماه مارس منتشر شده بود، سامسونگ برای عرضه مدل جدید گلکسی نوت در ماه ژوئیه (جولای) برنامه‌ریزی کرده است. شایعاتی نیز مطرح شده بود که می‌گفت این مدل، به‌جای گلکسی نوت ۶، گلکسی نوت ۷ نام می‌گیرد و با اندروید N معرفی می‌شود.

اما اجازه بدهید اطلاعات بالا را مقداری تصحیح کنیم. طبق پیش‌بینی‌های جدید، گلکسی نوت ۶ یا نوت ۷ احتمالی در ماه اوت (آگوست) معرفی می‌شود و در حالت پیش‌فرض با اندروید مارشمالو به‌دست خریداران می‌رسد.

با اینکه گوگل از ماه مارس نسخه پیش‌نمایش اندروید N را ارائه کرده بود و سامسونگ فرصت زیادی برای آزمایش این نسخه روی گلکسی نوت جدید خود داشته، اما تصمیم گرفته این محصول را با اندروید ۶ معرفی کند. اخیرا یک سایت مجارستانی به نام NapiDroid اسکرین‌شاتی فاش کرده که در آن به وجود اندروید مارشمالو روی گلکسی نوت بعدی سامسونگ اشاره شده است. در این تصویر از نوت جدید سامسونگ با اسم کد SM-N930A نام برده شده است.

 

image

 

صفحه نمایش با دو لبه خمیده، ۶ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۲۳ یا اگزینوس ۸۸۹۰ (بسته به منطقه جغرافیایی) از جمله مشخصاتی است که برای گلکسی نوت ۶ یا احتمالا ۷ پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

mohammadreza.n

۱۳۹۵/۳/۲۱
ممنون از هر دو تاتون.دردسر نداره آپدیتش مثل قبلیاست یا دردسر داره؟

پارسا

۱۳۹۵/۳/۱۹
دوست عزیز نمی دونم از کجا این جمله رو خوندید ولی با توجه به این که ۱-همچین حرکتی باعث می شه سیستم عامل جدید بی معنا بشه(چون اگه کسی نداشته باشدش پس وجودش چه معنایی داره؟) و ۲-تغییرات بین اندروید M و N اون قدر نیست که نتونن آپدیت کنند این جمله صحیح نیست. بله اندروید N یک ویژگی خاصی داره (در حال حاضر توضیحات دقیق یادم نیست) که اگه کمپانی ها خودشون اون رو فعال نکنند نمی شه با آپدیت فعال کرد (باید با یکی از فایل های بوت ور رفت و این کار هر کسی نیست و با OTA نمی شه انجامش داد) ولی اون یک ویژگی دلیل نمی شه که نتونن سیستم عامل رو بیرون بدن.

آرمان

۱۳۹۵/۳/۱۹
نگا اگه تاچ ویز خالی میخواین که تغییری نکرده باشه میتونین بگین چرا سامسونگ اندوید N نزاشته ولی خوب فریم ورک تاچ ویز انقدر گستردس که تا بخواد با اندوید بعدی سورساش آپدیت شن یه 3 ماهی طول میکشه

آرمان

۱۳۹۵/۳/۱۹
نه آقا اون الکیه باور نکن الان 7 تا گوشی به اندروید 6 آپدیت شدن حرف بی معنیه که به اندروید N آپدیت نشن

MOHAMMAD REZA

۱۳۹۵/۳/۱۹
من می خوام NOTE 7 بخرم.نگرانی من بابت این نیست که از اول اندروید N نداره.نگرانیم اینه که نشه بعدا هم ارتقاش بدم چون تو یکی از سایت ها خوندم که هیچ گوشی نمی تونه به اندروید N ارتقا داده بشه.این حقیقت داره؟