خانهاخبار
آیا باید منتظر مدل جدید پردازنده اسنپدراگون باشیم؟

آیا باید منتظر مدل جدید پردازنده اسنپدراگون باشیم؟

در اسنادی که از مشخصات Zenfon 3 Deluxe، پرچم‌دار جدید Asus، منتشر شده نام پردازنده جدید Qualqomm به چشم می‌خورد.
۱۳۹۵/۳/۱۹
image

 

خبرها حاکی از این است که پردازنده‌های جدید گوشی همراه حکومت اسنپدراگون 820 کوالکام را سرنگون خواهند کرد. هنوز هیچ خبر رسمی‌ای منتشر نشده، اما شواهد نشان می‌دهد که پردازنده‌های جدیدی در راه‌اند؛ به‌خصوص اسنپدراگون 823، چیپ‌ستی که چندان از هم‌نام 820 خود دور نشده و فقط کمی سرعتش بالاتر است. حالا خبر از مدل دیگری از اسنپدراگون داده می‌شود و فاش شده که ایسوس می‌خواهد نسخه دیگری از پرچم‌دارش، زن‌فون 3 دیلاکس، منتشر کند؛ این بار با اسنپدراگون 821. این در حالی است که شایعات می‌گفتند ایسوس زن‌فون 3 دیلاکس با پردازنده اسنپدراگون 823 به بازار می‌آید.

 

image

 

اما این بار داریم کاتالوگی می بینیم که ادعا می‌کند پرچم‌دار بعدی ایسوس در دو نسخه با اسنپدراگون 820 و اسنپدراگون 821 عرضه خواهد شد. تا به حال چیزی از اسنپدراگون 821 نشنیده بودیم، ولی با شواهد کمی که در دست داریم می‌توان گفت که چیپ‌ستی است شبیه 823؛ پردازنده‌ای مشابه 820 اما کمی سریع‌تر.

با این حرف‌ها سوال‌هایی مطرح می‌شود: آیا این چیپ‌ست همان اسنپدراگون 823 است که حالا 821 نام‌گذاری شده؟ آیا کوالکام می‌خواهد هر دو را عرضه کند، اما با کمی تفاوت؟ یا اصلا زن‌فون 3 دیلاکس با همان اسنپدراگون 823 منتشر می‌شود و در این سند فقط اشتباه تایپی دیده می‌شود؟

جواب این سوال‌ها در آینده‌ای نزدیک به دست می‌آید، اما فعلا جوابی در دست نداریم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

صابر

۱۳۹۵/۸/۱۳
با سلام و عرض ادب خدمت همکارانتان.
از سایت خوبتون خیلی استفاده کردم. انشالله که موفق باشید.