خانهاخبار
نخستین مرکز تخصصی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران افتتاح شد

نخستین مرکز تخصصی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران افتتاح شد

شرکت هواوی در راستای عمل به تعهدات خود در زمینه راه اندازی مراکز مستقیم خدمات برای محصولات گوشی هوشمند و تبلت در کشور، نخستین مرکز تخصصی خدمات پس از فروش خود را در تهران افتتاح کرد.
۱۳۹۵/۳/۱۸
  به گزارش روابط عمومی شرکت هواوی در ایران، خدمات پس از فروش محصولات هواوی از طریق مراکز سرویس این کمپانی با همکاری شرکت حامی خدمات رایانه و همراه پارت به صورت یکپارچه به مصرف کنندگان ایرانی در کشور ارایه خواهد شد.

علاوه بر افتتاح این شعبه مشتریان محصولات هواوی از این پس از شیوه نوین ارایه خدمات از درب منزل یا محل کار خود نیز بهرمند خواهند شد، لازم به توضیح است این نوع خدمات در حال حاضر تنها در تهران و برای مدل های P9  و Mate 8 قابل ارایه است و در آینده نزدیک برای سایر مدل ها و سایر مناطق کشور نیز در دسترس خواهد بود.

image

 

 کالاهای هواوی با 18 ماه خدمات پس از فروش و دو هفته گارانتی تعویض به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر آن دسته از گوشی های هواوی که دارای باتری های جداشونده هستند دارای 6 ماه گارانتی تعویض باتری هستند.

هواوی اعلام کرده است حداکثر زمان برگشت کالا به مشتری در مراکز "هواوی سرویس" در ایران فقط 3 روز تعیین شده است. همچنین در صورتی که کالای کاربر با شرایط تعویض مواجه شود، بعد از تایید گزارش فنی مربوط به کالای معیوب، تا 48 ساعت دستگاه جدید جایگزین به درب منزل یا محل کار مشتری ارسال خواهد شد .

گفتنی است هواوی سرویس قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی اقدام به افتتاح حداقل 16 مرکز خدمات دیگر نماید.

image

 

مرکز تماس اختصاصی مشتریان هواوی به شماره 02142000 به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص تنوع خدمات ، جشنواره های فروش ، اصالت گارانتی، آدرس مراکز خدمات ، سوالات فنی و یا دریافت هرگونه انتقادت و پیشنهادی می باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

سی پی

۱۳۹۶/۸/۱۷
بخدا با دستام تایپ کردم پول در آوردم رفتم گوشی هواوی خریدم خدا لعنتش کنه با اون گارانتیش ایشالا که خیر نبینن

مجید

۱۳۹۵/۳/۲۰
سلام
بالاخره یعنی چی
الان تو پاساژ میری اصلا نمیدونن وی 8 یا پی9 چی هست چه برسه به خدمات
چجوریه آخرش؟؟؟؟

سامسونگ

۱۳۹۵/۳/۲۰
سامسونگ چیزای درست و شیک بدرد بخور میزنه باکیفیت بالا ن مثل اینا ک فقط کپی میکنه درضمن مثل اینا نیست ک بخاد تا دوسه سال دیگه دستاشرو بشه

جلال

۱۳۹۵/۳/۱۸
سامسونگ هم فقط داره با پول مردم بازی میکنه!!! برای گوشیهاش کم میذاره

سیاوش

۱۳۹۵/۳/۱۸
هواوی هم دا ه گندش در میاد حالا نگاه کن اگه تا دوسه سال اینده دستش رو نشد بخاطر این خراب کاری هاش هرچی خاستی بگو داداش خواب دیدی خیر باشه به گرد سامسونگ نمیرسه ی شرکت چینی بخاد ی شرکت کره ایی رو ب پادر بیاره خخخ جون باباش