خانهاخبار
افشای تصاویر جدید تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ

افشای تصاویر جدید تبلت Galaxy Tab S3 سامسونگ

با اینکه بازار تبلت‌ها با رکود مواجه است، سامسونگ به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تبلت‌های اندرویدی سعی می‌کند مدل تازه‌ای از تبلت‌های سری گلکسی تب خود را به بازار بفرستد.
۱۳۹۵/۳/۱۷

برخلاف گوشی‌های بسیار خوب اندرویدی که در بازار وجود دارند، کاربران اندرویدی کمتر شاهد عرضه تبلتی قوی و عالی بودند که بتواند با آیپدهای اپل رقابت کند.

سال گذشته سامسونگ با معرفی تبلت Galaxy Tab S2 توانست تا حد زیادی این عقب افتادگی را جبران کند. Galaxy Tab S2 با بدنه باریک، نمایشگر SuperAMOLED و سخت‌افزارهای قدرتمند بی‌شک یکی از بهترین تبلت‌های 8 و 10 اینچی حال حاضر بازار است، اما به نظر می‌رسد، در این کسادی بازار، قرار است به زودی بازنشسته شود و جای خود را به Galaxy Tab S3 دهد.

 

image

 

ماه گذشته تصاویر و مشخصات ثبت‌شده Galaxy Tab S3 در TENAA به بیرون درز کرد که نشان می‌داد این تبلت جدید نیز در دو اندازه 8 و 9.7 اینچی ساخته می‌شود. تصاویر تازه‌ای که از گلکسی تب اس 3 به دست آمده حاکی از شباهت ظاهری این مدل با نسل قبلی است.

پیش‌بینی می‌شود Galaxy Tab S3 از نظر سخت‌افزاری تفاوت زیادی با Galaxy Tab S2 نداشته باشد و فقط پردازنده اسنپ‌دراگون 615 جایگزین اگزینوس 5433 شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)