خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: پردازنده و رم، مهم‌ترین عامل در انتخاب گوشی

نتیجه نظرسنجی: پردازنده و رم، مهم‌ترین عامل در انتخاب گوشی

آیا شما هم در نظرسنجی جی‌اس‌ام برای انتخاب مهم‌ترین عامل در انتخاب گوشی هوشمند، شرکت کردید و اکنون مایلید از نتایج نظرسنجی آگاه شوید؟ با ما همراه شوید.
۱۳۹۵/۳/۱۶

هفته گذشته در مورد مهم‌ترین عامل انتخاب گوشی از کاربران جی‌اس‌ام سوال کردیم و برخلاف انتظار بسیاری، که گمان می‌کنند دوربین یا اندازه نمایشگر گوشی مهم‌ترین عوامل در انتخاب گوشی هوشمند برای کاربران هستند، نتایج به دست آمده نشان می‌دهد که پردازنده و رم گوشی برای کاربران از اهمیت بیشتری برخوردار است. همان طور که می‌دانیم، پردازنده قوی‌تر و رم بیشتر، اجرای روان‌تر رابط کاربری و اپلیکیشن‌ها را به همراه دارد.

در نظرسنجی جی‌اس‌ام 4841 نفر شرکت کردند و پردازنده و رم با کسب حدود 52 درصد آرا، از سوی کاربران به عنوان مهم‌ترین عامل انتخاب شد. عواملی همچون دوربین و سیستم عامل نیز با به دست آوردن 16 و 18 درصد آرا در میان دیگر عوامل تاثیرگذار قرار گرفتند. اما به نظر می‌رسد جنس بدنه، اندازه نمایشگر و به خصوص میزان حافظه داخلی اهمیت چندانی برای کاربران ندارند. در مورد حافظه داخلی این موضوع تا حدودی قابل توجیه است، زیرا اکثر گوشی‌ها امکان ارتقای حافظه را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ بنابراین نگرانی‌ای از بابت محدودیت حافظه وجود ندارد. نتایج کامل نظرسنجی را در ادامه مشاهده می‌کنید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

علی?

۱۳۹۵/۳/۳۱
سیستم عامل اپل سرعت بالایی داره و با سخت افزار مچ میشه
ولی برنامه هاش سبک تر نیست سیستم عاملش سبک تره

علی

۱۳۹۵/۳/۳۱
اپل بخواطر هماهنگی سخت افزار و نرم افزارش نیست بخواطر اینه که برنامه هاش سبکه

مصطفی

۱۳۹۵/۳/۲۱
دقیقا

علی?

۱۳۹۵/۳/۱۹
به نظر من سیستم عامل بهترین دلیل خرید اسمارت فون هستش
چون ما باید ببینیم نیازمون رو اندروید براورده میکنه یا ایواس یا ویندوز
پردازنده و رم تو این سیستم عامل ها هم متفاوته
برای مثال ایفون دوهسته ای هست و همش دو گیگ رم داره ولی از اس7 سریع تره فیلمش هم هست این به خاطر هماهنگی سخت افزاری و نرم افزاری اپل هست
ویندوز هم بایه اسنپ دراگدن 400به راحتی یه اسفالت8رو اجرا میکنه
ولی اندروید چون سنگین تره به سخت افزار قوی نیازداره تا خوب اجرا بشه مثل اس7 یا جی5 ویا می5 و....منظورم از خوب بدون هنگ و لگ هست
بدرود

Alireza

۱۳۹۵/۳/۱۸
پاور بانک آقا علی
خیلی ببخشیدا الان یه پاور بانک عالی حدود 150 تا 250 پولش
بری گوشی بخری 1500000 بعد براش پاور بانک هم بخری ؟؟؟منطق