خانهاخبار
احتمال حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون از آیفون 7 قوت گرفت

احتمال حذف درگاه 3.5 میلیمتری هدفون از آیفون 7 قوت گرفت

تصویری از یک تبدیل درگاه 3.5 میلیمتری به لایتنینگ منتشر شده که بطور مشخص برای آیفون ساخته شده است. این تبدیل در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 به نمایش گذاشته شده و به کمک آن می‌توان هدفون‌های معمولی را از طریق درگاه لایتنینگ به آیفون متصل کرد.
۱۳۹۵/۳/۱۲

در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۶ در شهر تایپه، یکی از شرکت‌هایی که در ساخت لوازم جانبی شهرت دارد، از یک کابل تبدیل رونمایی کرده که شایعات مطرح شده در مورد آیفون ۷ را قوت می‌بخشد.

این کابل یک تبدیل درگاه ۳.۵ میلیمتری صدا به درگاه لایتنینگ است که روی آن آمپلی‌فایر و دکمه‌های کنترل صدا نیز تعبیه شده است.

همانطور که در شایعات مربوط به آیفون ۷ شنیده‌ایم، اپل قصد دارد در پرچمدار امسال خود، درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون را حذف و از درگاه لایتنینگ موجود برای این منظور استفاده کند. حال با معرفی این محصول در نمایشگاه کامپیوتکس می‌توانیم تقریبا اطمینان داشته باشیم که اپل روی تصمیم خود در مورد حذف درگاه ۳.۵ میلیمتری مصمم است. تصمیمی که شاید واکنش‌های منفی بسیاری را به‌همراه داشته باشد اما اپل عقیده دارد که زمان آن رسیده تا درگاه ۳.۵ میلیمتری هدفون برای همیشه از گوشی‌های هوشمند حذف شود. حذف این درگاه کمک خواهد کرد تا گوشی‌های هوشمند در آینده ظریف‌تر و باریک‌تر از امروز باشند.

 

image

 

این تبدیل ساخت شرکت چینی Tama است که در زمینه تولید لوازم جانبی آیفون و دیگر گوشی‌های هوشمند فعالیت دارد. معمولا شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی پیش از معرفی و ورود محصولات جدید به بازار از تغییرات صورت گرفته در آنها مطلع می‌شوند تا بتوانند در زمان مناسب لوازم جانبی متناسب با آن محصول را روانه بازار کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

nobody

۱۳۹۵/۳/۱۴
شارژر بی سیم داشته با شه می شه

مرتضی

۱۳۹۵/۳/۱۴
سونی اریکسون هم تو مدل k این مشکل رو داشت که تو مدل W ته سوکت شارژر رو طوری طراحی کرد که سوکت هدست درون اون قرار بگیره

محمد

۱۳۹۵/۳/۱۴
اون از طراحی بد از این طرف درگاه 3.5!!! امیدوارم شایعه باشه فقط هر دوشون

آرش

۱۳۹۵/۳/۱۴
اگه اینجوری باشه بنظرم عقب گرد کرده مگر اینکه بجز سوکت سیمی از ارتباط بیسیم بهینه شده استفاده کرده باشه

shervin

۱۳۹۵/۳/۱۳
نمیشه این دید رو صد در صد پیشرفت دونست! :)
چون حذف جک 3.5 میلی متری هدفون باید زمانی حذف بشه که گوشی قابلیت اینو داشته باشه بصورت بی سیم شارژ بشه!
وگرنه اینکار فکر میکنم تو دراز مدت میتونه به درگاه شارژ لطمه بزنه! (دقیقا همون مشکلی که قبلا با گوشی های سونی اریکسون داشتیم :) )
البته من شخصا فکر نمیکنم شرکت اپل با وجود این سوابق درخشان بدون دلیل و بدون فکر به انجام این حرکت اقدام کنه و صد در صد سورپرایز خواهیم شد