خانهاخبار
سرفیس فون مایکروسافت 900 دلار قیمت دارد!

سرفیس فون مایکروسافت 900 دلار قیمت دارد!

مایکروسافت احتمالا سرفیس‌فون‌های خود را سه ماهه اول 2017 معرفی می‌کند؛ گوشی‌هایی با مشخصات بالا و قیمتی حدود 900 دلار که جایگزین سری لومیای این شرکت خواهند شد.
۱۳۹۵/۳/۱۰

این روزها شایعات در مورد دیوایس‌های متفاوتی به گوش می‌رسد و اکنون این شایعات به سرفیس فون‌های مایکروسافت رسیده است. در سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo اطلاعاتی از سرفیس فون مایکروسافت افشا شده است؛ اطلاعاتی که برخی از آنها با آنچه قبلا می‌دانستیم مطابقت دارد.

طبق پیش‌بینی‌ها این گوشی در سه ماهه اول 2017 رونمایی خواهد شد. همانطور که در شایعات قبلی هم ذکر شده این گوشی احتمالا از تراشه اسنپدراگون 830 کوالکام استفاده می‌کند. یک هفته پیش از انتشار این شایعه، مایکروسافت پشتیبانی از اسنپدراگون 830 را به ویندوز 10 موبایل اضافه کرد و این موضوع باعث شد تا شایعه استفاده از این تراشه قوت بگیرد.

همچنین گفته شده است که سرفیس فون مایکروسافت احتمالا مدل‌های متنوعی دارد؛ یک مدل برای کاربران عادی، یک نسخه برای هواداران متعصب ویندوزی و نسخه دیگر برای کاربردهای تجاری. طبق اخبار به دست آمده، مدل معمولی این گوشی 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد، در حالی که نسخه دوم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. اما نسخه سوم این گوشی 8 گیگابایت رم و 500 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

 

image

 

حالا در شبکه اجتماعی چینی Weibo عنوان شده سرفیس فون مایکروسافت قیمتی حدود 900 دلار خواهد داشت؛ قیمتی که احتمالا مربوط به نسخه دوم یا سوم گوشی است. این قیمت برای دستگاهی با این مشخصات مناسب به نظر می‌رسد، اما مشکل گوشی‌های ویندوزی، که کمبود اپلیکیشن است، کماکان پابرجاست. شاید هم تا آن زمان اپلیکیشن‌های یونیورسال مایکروسافت این مشکل را حل کنند. شما چطور فکر می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

Shadi

۱۳۹۹/۶/۲۴
خوشبحالتون با سه کلیون میتونسین گوشی بخرین اونم سرفیس فون ?

نیما

۱۳۹۵/۷/۲۴
سه میلیون برای این گوشی با این مشخصات تازه کم هم هست !!! من میترسم به ضرر مایکروسافت تموم بشه !!

نیما

۱۳۹۵/۷/۲۴
البته باید بگم که نصف هنگ های اندروید بخاطر اوپن سورس بودنشه که هر شرکتی میتونه نسخه اندروید مختص اون شرکتو بده با کلی دستکاری . هنگ ها از این جهت ایجاد میشوند !!

نیما

۱۳۹۵/۷/۲۴
شما نیاز خواصی با پردازنده اینتل داری ؟؟ اینم همون کارو برات انجام میده

نیما

۱۳۹۵/۷/۲۴
دنیا عوض میشه دوست عزیز امروز با دیروز یکی نخواهد بود !!!