خانهاخبار
مدل 2017 از گوشی Galaxy J3 تاییدیه خود را دریافت کرد

مدل 2017 از گوشی Galaxy J3 تاییدیه خود را دریافت کرد

سری گلکسی جی از محبوب‌ترین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است و فروش خوبی در بازار تجربه می‌کند. از این‌رو سامسونگ قصد دارد مدل جدیدی از Galaxy J3 را با مشخصاتی بهتر نسبت به مدل فعلی روانه بازار کند.
۱۳۹۵/۳/۸

سامسونگ ظاهرا به ترکیب مشخصاتGalaxy J3  برای ارائه در بازارهای مختلف علاقه عجیبی دارد. اوایل سال جاری میلادی مدلی از این گوشی در بازار آمریکا معرفی شد و حالا مدلی نیز برای بازار چین معرفی شده است که اندکی با آن تفاوت دارد.

روز گذشته عضو جدید خانواده گلکسی J3 سامسونگ گواهینامه خود را از TENAA دریافت کرد. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود که هر دو صفحه‌نمایش ۵ اینچی دارند و از پنل AMOLED بهره می‌برند، اما در رزولوشن متفاوت‌اند. رزولوشن در مدل SM-J3110 اچ‌دی است، اما مدل SM-J3119 با رزولوشن فول اچ‌دی عرضه می‌شود.

گلکسی J3 2017 از پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز بهره می‌برد و باتری ۲۶۰۰ میلی آمپری آن را همراهی می‌کند. وزن ۱۳۸ گرمی آن همانند مدل ۲۰۱۶ است ولی قطر ۸ میلی‌متری آن نشان از ضخامت بیشتر نسبت به مدل پلی کربانتی دارد و همچنین رم آن به ۲ گیگابایت افزایش یافته است. در مدل ۲۰۱۶ دوربین عقب ۵ و دوربین جلو ۲ مگاپیکسل بود که در مدل ۲۰۱۷ با دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو جایگزین شده است. ضمن اینکه اندروید ۵.۱.۱ نیز به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده است.

هنوز مشخص نیست که سامسونگ چه زمانی رسما از گلکسی J3 2017 رونمایی و آن را روانه بازار کند. اما تا همین جا می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که مدل جدیدی از این گوشی با مشخصات فوق در دست ساخت است و به‌زودی وارد بازار می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

قاسم

۱۳۹۵/۶/۲۰
این سامسونگ هم شورش و درآورده چه خبره یک محصول درست حسابی نمیده بازار هی مدل2015، 2016، 2017... همشونم ی ایرادی پیدا میکنن و باز مدل سال دیگه همون گوشی میده بیرون . مثل ما ایرانی ها پراید 111.131.132.141.151...

319a

۱۳۹۵/۳/۱۰
بابا یکم صبر به خرج نمیده فرت فرت گوشی میده بیرون

VistaMobile

۱۳۹۵/۳/۸
حالا این مردم هم میان میخرن اینارو چه عاقلیم ما .

mahdi.138014

۱۳۹۵/۳/۸
این کجاش جدیده سامسونگ ک فقط بلده یا گوشیو کوچیک بزرگ کنه یا جای فلش دوربینو عوض کنه

نیما

۱۳۹۵/۳/۸
چنتا گوشی تو ماه سامسونگ درست می کنه؟ خب وقتی تولید انقد بره بالا کیفیت بایدم افت کنه
هییییچ برندی تو ی ماه چنتا گوشی معرفی نمی کنه
خود پرچم دار سامسونگ تنهایی چهار تاس s7 (پردازه سنپدراگون و اکسنوس) edge s7 (سنپدارگون و اکسنوس) تازه قراره نوت هم بیاد اونم پرچمداره خدا کنه اینم چن نسخه نداشته باشه
سامسونگ تیم تشکیل داده وگرنه پرچم دار نداره
یکی بگه پرچم دار تیم سامسونگ چیه؟
جالبه کسی که از نوت حرف می زنه می گه همه گوشیا اشغالن ینی اس 7 هم اشغاله
جدا سامی ازت با این همه تولید بنجول نا امید شدم