خانهاخبار
روزهای تلخ سونی به پایان می رسد

روزهای تلخ سونی به پایان می رسد

سونی پیش‌بینی کرده در سال جدید 20 میلیون گوشی هوشمند رده‌بالا به فروش برساند و برخلاف سال گذشته به دوران سوددهی بازگردد.
۱۳۹۵/۳/۵

سونی پیش‌بینی وضعیت مالی خود را برای سال آینده (سالی که به مارس 2017 ختم می شود) منتشر کرد. این شرکت قرار است 20 میلیون اسمارت فون را در این سال به فروش برساند که این رقم در مقایسه با 24.9 میلیون اسمارت‌فون فروخته شده در سال گذشته 20 درصد کاهش می‌یابد.

این شرکت ژاپنی، کاهش فروش گوشی‌های هوشمند پیش‌بینی شده را، به خاطر کاهش فروش در گوشی‌های میان‌رده و تاکید بیشتر بر گوشی‌های رده‌بالا دانست زیرا فروش گوشی‌های میان‌رده سود زیادی نیز به همراه ندارد.

image

این شرکت برای سال مالی جدید سودی برابر با 5 میلیارد JPY پیش‌بینی کرده که نسبت به سال گذشته با ضرر 61.4 میلیارد JPY پیشرفت مناسبی به شمار می‌رود.

سونی احتمالا با توجه به دوماه گذشته و اطلاعاتی که در مورد گوشی‌های جدید سری ایکس خود به دست آورده چنین پیش‌بینی داشته است اما باید صبر کنیم ببینیم آیا پیش‌بینی سونی به حقیقیت می‌پیوندد یا خیر.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

alirəza

۱۳۹۵/۳/۲۱
سلام دوستان آیا زد4 خوبه من بخرم؟

سیاوش

۱۳۹۵/۳/۸
لایک

hmd_zar

۱۳۹۵/۳/۷
سلام محمد گرامی منهم با شما موافقم ,طراحی یکنواخت و تکراری ,ضعیف بودن عملکرد سخت افزاری و داغ کردن بسیار از ایرادات مهم سونی بودند که امیدوارم در آینده با دگرگونی و طراحی جدید در گوشیهای سونی دوباره متحول شوند!چون منهم علاقه خاصی از برند سونی دارم.سپاس

Alireza

۱۳۹۵/۳/۶
فقط یه پیش بینی اونم از طرف خودش.

Love

۱۳۹۵/۳/۶
چرا چرت میگی من خودم گوشی زد ۲ دارم بهترین گوشی به نظر من