خانهاخبار
موتورولا گوشی‌های خود را به اندروید O به‌روزرسانی می‌کند!

موتورولا گوشی‌های خود را به اندروید O به‌روزرسانی می‌کند!

گوگل همیشه سعی کرده نام اندروید را از روی شیرینی‌ها و خوردنی‌های خوشمزه انتخاب کند. اندروید N‌ هم از این قاعده مستثنی نیست و احتمالا نام نوتلا برایش در نظر گرفته می‌شود. از سویی موتورولا نام نسخه بعد از N، یعنی O، را به میان آورده و به نوعی دست به پیش‌گویی زده است!
۱۳۹۵/۳/۴

اگرچه دیگر همه می‌دانیم که نسخه‌های مختلف اندروید به ترتیب حروف الفبای انگلیسی نام‌گذاری می‌شوند، هیچ اتفاقی در دنیای تکنولوژی بعید نیست. با توجه به این‌که اندروید پیشین M بود و نسخه امسال نیز N نام‌ دارد، کاربران حدس می‌زنند نسخه بعدی O نام بگیرد. اما موتورولا پا را فراتر از حدس و گمان گذاشته و این موضوع را با قطعیت اعلام کرده است.

 

image

 

در کنفرانس توسعه‌دهندگان و البته پیش از آن هم گوگل اعلام کرده بود که به دنبال نام مناسبی برای نسخه بعدی اندروید است، به این شرط که با حرف N آغاز شود. پیش از این نظرسنجی، نام نوتلا برای نسخه 2016 حدس زده می‌شد، اما هم‌اکنون باید احتمال‌های دیگر را هم در نظر گرفت. در حالی که هنوز نام نسخه فعلی اندروید مشخص نیست، کمپانی موتورولا معتقد است اندروید 2017 قطعا O نام می‌گیرد.

 

image

 

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پوستر تبلیغاتی موتورولا موتو جی4 پلاس همراه با تصویر گوشی و برخی وعده‌های کمپانی سازنده منتشر شده است. در پاراگراف آخر توضیحاتی که در تصویر حک شده عبارت اندروید N و O به چشم می‌خورد. ماجرا از این قرار است که موتورولا قول داده این گوشی را به نسخه‌های اصلی و فرعی N و O به‌روزرسانی کند. این موضوع ممکن است خطراتی برای موتورولا داشته باشد، زیرا نه‌تنها این کمپانی، بلکه گوگل هم نمی‌داند اندروید O چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؛ البته که موتورولا هم سابقه خوبی در ارائه آپدیت برای گوشی‌های نسبتا قدیمی خود ندارد!

در حالی که همه مشغول حدس و گمان برای نام اندروید N‌ هستند، شما می‌توانید پیش‌دستی کنید و نامی برای نسخه 2017 انتخاب کنید که با حرف O آغاز شود.

شما چه نامی را برای اندروید N‌ و O مناسب می‌دانید؟ برخی از کاربران ایرانی در شبکه‌های اجتماعی نام «نُقل« را برای آن انتخاب کرده بودند! آیا شما هم با این نام موافقید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

اشی مشی

۱۳۹۵/۳/۵
(Namosan)

:|

۱۳۹۵/۳/۴
چقد باهوش!!خب با توجه به اینکه طبق حروف الفبا انگلیسی نام گذاری میشه بعد از n o هست دیگه :|

Pouria

۱۳۹۵/۳/۴
نون سنگک

Kasra

۱۳۹۵/۳/۴
نبات