خانهاخبار
7 اپلیکیشن که طرفداران Game of Thrones نباید از دست بدهند

7 اپلیکیشن که طرفداران Game of Thrones نباید از دست بدهند

می‌خواهید انتظار برای قسمت تازه بازی تاج و تخت ساده‌تر شود؟ می‌خواهید در سرزمین وستروس بازی کنید؟ می‌خواهید اطلاعاتتان را درباره این سریال محک بزنید؟ همین حالا این 7 اپلیکیشن را دانلود کنید!
۱۳۹۵/۳/۳

فصل ششم «بازی تاج‌وتخت» به میانه رسیده و تمام طرح داستان، جنگ میان زندگان و مردگان، روابط عاشقانه و ... ذهن ما را با خود درگیر کرده‌اند. هر دوشنبه قسمت جدید سریال را می‌بینیم ولی کماکان می‌خواهیم بیشتر در جریانش قرار بگیریم. انتظار برای قسمت جدید به شکنجه‌های ایگون چهارم می‌ماند، اما راه‌های دیگری هم برای ورود به جهان جرج آر. آر. مارتین وجود دارد. از هزار بار دیدن قسمت قبلی حرف نمی‌زنیم، از اپلیکیشن‌هایی حرف می‌زنیم که شما را به دنیای سرزمین وستروس می‌برند، اطلاعاتتان را لنسترها محک می‌زنند و به شما زبانی دوتراکی می‌آموزند.

در ادامه با هفت اپلیکیشن برتر «بازی تاج‌وتخت» همراه باشید.

 

Game of Thrones Ascent

 

image

 

نوع اپلیکیشن: بازی استراتژیک

چرا دانلود کنیم؟ اگر فقط بخواهید یک بازی مرتبط با این سریال انتخاب کنید، همین بازی را دانلود کنید. بازی موبایلی که بر اساس رمان‌های مارتین و سریال اچ‌بی‌او ساخته شده. در آن بازیکنان انتخاب می‌کنند که در چه خاندانی باشند و با ماجراهای جان اسنو، تیریون لنستر یا دنریس تارگرین همراه می‌شوید. باید لشگر جمع‌آوری کنید به جنگ دشمنان بروید تا بر تخت آهنین تکیه بزنید.

ویژگی اصلی: مأموریت‌های جدیدی که بر اساس قسمت تازه هر هفته به بازی اضافه می‌شوند.

قیمت: رایگان

image

 

Game of Quotes

 

image

 

نوع اپلیکیشن: کیبورد نقل قول‌ها

چرا دانلود کنیم؟ خیلی وقت‌ها تیریون لنیستر حرف‌های شما را بهتر از خودتان بیان می‌کند. جملات یک‌خطی زیادی هستند که دوست دارید با دیگر طرفداران دوآتشه «بازی تاج‌وتخت» به اشتراک بگذارید، و این اپلیکیشن دقیقا همین کار را می‌کند. جمله‌های معروف «بازی تاج‌وتخت» را، از فصل اول تا الآن، برای دوستانتان بفرستید.

ویژگی اصلی: تمام نقل قول‌ها در مجموعه‌ای با بیش از 200 نقل قول روی کیبوردی در اختیار شما هستند و فقط با یک تماس دست انتخاب می‌شوند.

قیمت: ۱ دلار

image

 

Trivia for Game of Thrones

 

image

 

نوع اپلیکیشن: اطلاعات عمومی

چرا دانلود کنیم؟ این اپلیکیشن اطلاعات و دانش شما از سریال را محک می‌زند. بیشتر سؤال‌ها درباره خط داستانِ شخصیت‌های اصلی است و جزئیات راه دور و درازی را که طی شده تا به این‌جای سریال برسید، مرور می‌کند.

ویژگی اصلی: سه مدل بازی مختلف تعریف شده است: Classic، Arcade و Survival. باید به سؤال‌ها در زمان مشخصی جواب بدهید وگرنه باید از اول پاسخ بدهید.

قیمت: رایگان

image

 

Winter is Coming - The Game of Thrones News Source

 

image

 

نوع اپلیکیشن: اخبار

چرا دانلود کنیم؟ این اپلیکیشن را وب‌سایت «زمستان در راه است» ساخته است و تمام اخبار و مقاله‌های مرتبط با «بازی تاج‌وتخت» را گرد هم آورده است. همچنین می‌توانید مطالبی هم درباره شخصیت‌ها، فصل‌ها و قسمت‌های مختلف بخوانید.

ویژگی اصلی: این اپلیکیشن خلاصه‌ای از اخبار را در منوهایش دسته‌بندی کرده است، در نتیجه می‌توانید تمام خطوط داستان هر قسمت را در آن پیگیری کنید.

قیمت: رایگان

image
   
image

 

Dothraki Companion

 

image

 

نوع اپلیکیشن: آموزش زبان

چرا دانلود کنیم؟ عاشق «بازی تاج‌وتخت» هستید، آن وقت نمی‌خواهید زبان دوتراکی یاد بگیرید؟ این اپلیکیشن را دیوید پترسون، خالق زبان سریال، طراحی کرده است.

ویژگی اصلی: در این اپلیکیشن با استفاده از فلش‌کارت و تلفظ صوتی کلمات یادگیری زبان دوتراکی مثل هر زبان دیگری ساده‌تر می‌شود.

قیمت: ۴ دلار

image

 

Game of Thrones - A Telltale Game Series

 

image

 

نوع اپلیکیشن: بازی قصه‌گو

چرا دانلود کنیم؟ این اپلیکیشن داستان و بازی را با هم ترکیب می‌کند. بازیکن‌ها نقش اعضای مختلف خاندان فارستر را بازی می‌کنند؛ کسانی که می‌جنگند تا پادشاهی‌شان را نجات دهند.

ویژگی اصلی: انتخاب‌های شما در طول بازی سرنوشت شخصیت‌ها را تغییر می‌دهد.

قیمت: رایگان

image
  
image

 

HBO Go / HBO Now

 

image

 

نوع اپلیکیشن: تماشای آنلاین

چرا دانلود کنیم؟ اگر اشتراک تلویزیون کابلی اچ‌بی‌او را داشته باشید می‌توانید با این اپلیکیشن هر قسمت را هم‌زمان با پخش از روی موبایل خود ببینید. اگر هم اشتراک نداشته باشید می‌توانید با پرداخت اشتراک آنلاین، شروع به دیدن کنید تا دیگر مجبور نباشید برای هر قسمت تا رسیدن به خانه صبر کنید.

قیمت: رایگان

image
  
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Ghostman

۱۳۹۵/۳/۳
من got - a telltale story رو بازى كردم درسته پوليه ولى پازيش راقعا قشنگه و هر انتخابى تو بازى سرتوشت و رغم ميزنه

داود

۱۳۹۵/۳/۳
کسایی که میخوان دوتراکی یاد بگیرن انگیزشون چیه؟!