خانهاخبار
تصاویری از وجود 4 اسپیکر در آیفون 7، همانند آیپد پرو

تصاویری از وجود 4 اسپیکر در آیفون 7، همانند آیپد پرو

هنگام معرفی آیپد پرو دیدیم که این تبلت به 4 اسپیکر در بالا و پایین بدنه مجهز شده است. اکنون شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که آیفون‌های این شرکت نیز قرار است از اسپیکرهای استریو برخوردار شوند.
۱۳۹۵/۳/۳

حجم شایعاتی که هر هفته در مورد آیفون‌های بعدی اپل منتشر می‌شود آن قدر زیاد است که دیگر نمی‌دانیم باید به کدام یک اطمینان کرد. در تصاویر فاش‌شده قبلی شاهد طراحی جدید آیفون 7 و انتقال خطوط آنتن به لبه‌های دستگاه بودیم، اما اطلاعاتی در تایید حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و استفاده از کانکتور هوشمند مشاهده نکردیم.

یک منبع فرانسوی تصاویری جدید از بدنه آیفون 7 منتشر کرده که با آنچه تاکنون دیده‌ایم متفاوت است. در این تصاویر جای چراغ فلاش به پایین لنز دوربین منتقل شده و به نظر می‌رسد لنز دستگاه نیز اندکی بزرگ‌تر شده است. با وجود این هنوز هم سوراخی کوچک میان چراغ و لنز دیده می‌شود که ممکن است مربوط به لرزشگیر اپتیکی دوربین باشد.

نکته قابل توجه دیگر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون است که دیگر اثری از آن روی دستگاه مشاهده نمی‌شود، اما حضور 4 اسپیکر در بالا و پایین بدنه به خوبی قابل رویت است.

اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد، اولین باری خواهد بود که کاربران آیفون‌های اپل از اسپیکر استریو بهره‌مند می‌شوند. باید دید در آینده خبرهای بیشتری در مورد اسپیکرهای استریوی آیفون 7 می‌شنویم یا خیلی زود این شایعه نیز رد خواهد شد. پیش‌بینی شما چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

پارسا

۱۳۹۵/۳/۷
...باورم نمی شه 8 نفر جکت رو نگرفتن. تسلیت عرض می کنم.

amirfj

۱۳۹۵/۳/۴
محمد رضا
اپل با شما ها چیكار كرده؟!!!!!!!!!!!
از قول خودت WOWwwwwwww

محمدرضا

۱۳۹۵/۳/۴
متوجه نشدی داشتم شوخی میکردم !? ???

سینا

۱۳۹۵/۳/۴
نوآوری؟ اولین بار در تاریخ؟wow؟!
چرا شما اپل فن ها فک می کنین هرچی اپل تو گوشیاش می زنه اولین باره؟ اصلا لازم به تحقیقم نیست کافیه یه بار تو گوگل سرچ کنین ،می بینین شرکتایی هستن که قبلا و الان سپیکراشون ستریو هست
البته حق دارید ندونید اگه اهل تحقیق و گشتن بودین اصلا طرف اپل نمی رفتین
یک میلون بالاتر از هر گوشی قیمت داره باگ هاش رکورد شکن شدن قیافش که کپی پیسته هیچ نو آوری نداره اگرم یه زمانی نوآوری داشته باشه یه شرکت دیگه اون نوآوری رو زده اپلم رفته یا خریده یا سفارششو داده ولی به خودیه خود اپل نوآوری نمی دونه چی هست
من بشخصه از اپل می خام دنبال نوآوری نباشه بجاش باگ هاشو کم کنه ملت دو میلیون سه میلیون تومن ضرر نکنن
نوآوری؟ اولین بار در تاریخ؟wow؟! سه کلمه خنده دار درباره اپل هههههههههه

محمدرضا

۱۳۹۵/۳/۴
اسپیکرهای استریو : نوآوری دیگری از اپل ، برای اولین بار در تاریخ ! Wow ???