خانهاخبار
اپلیکیشن‌های اندروید و گوگل پلی استور به مرورگر کروم می‌آیند

اپلیکیشن‌های اندروید و گوگل پلی استور به مرورگر کروم می‌آیند

در جریان کنفرانس Google I/O 2016 رسما اعلام شد که اپلیکیشن‌های اندروید و همچنین فروشگاه نرم‌افزاری این پلتفرم، یعنی گوگل پلی استور، در مرورگر گوگل کروم قابل جرا خواهند بود.
۱۳۹۵/۲/۳۰

پیش از این در ماه آوریل خبرهایی شنیده بودیم مبنی بر اینکه اپلیکیشن‌های اندروید و فروشگاه نرم‌افزاری گوگل پلی استور به‌زودی راه خود را به مرورگر گوگل کروم باز خواهند کرد. حالا این خبر در کنفرانس گوگل آی‌او ۲۰۱۶ تایید شده است. گوگل در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده:

امروز اعلام می‌کنیم که قصد داریم تجربه استفاده از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل در جهان، یعنی اپلیکیشن‌های اندروید، را به همراه گوگل پلی استور به بهترین مرورگر جهان، یعنی گوگل کروم، اضافه کنیم. در جلسه‌ای که در طول مراسم سه‌روزه گوگل آی‌او ۲۰۱۶ برای این منظور تدارک دیده شده شرکت کنید و اپلیکیشن‌های خود را روی کروم آزمایش کنید. شما می‌توانید از مهندسان ما مشاوره‌های لازم را برای بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های خود با کروم‌بوک دریافت کنید. همچنین به ۵۰ نفر اولی که در این جلسه شرکت می‌کنند یک دستگاه کروم‌بوک به‌رایگان اهدا می‌شود تا توسط آن اپلیکیشن‌های خود را برای کروم آماده کنند.

 

image

 

بدین‌ترتیب مشخص شد که باید به‌زودی شاهد اجرا شدن اپلیکیشن‌های اندروید روی گوگل کروم باشیم. توسعه‌دهندگان این فرصت را دارند تا سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های خود را برای کروم بهینه‌سازی کنند و آن را در اختیار کاربران خود قرار دهند. هنوز مشخص نیست دقیقا از چه زمانی این قابلیت برای تمام کاربران کروم قابل استفاده می‌شود، اما بدون شک این انتظار خیلی به‌طول نخواهد انجامید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)