خانهاخبار
سومین به‌روزرسانی برای نسخه پیش‌نمایش اندروید N منتشر شد

سومین به‌روزرسانی برای نسخه پیش‌نمایش اندروید N منتشر شد

همزمان با برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال 2016، سومین به‌روزرسانی برای نسخه پیش‌نمایش اندروید N نیز عرضه می‌شود. کاربرانی که صاحب یکی از گجت‌های نکسوسی هستند قادرند این آپدیت را دریافت کنند. در ادامه امکانات احتمالی این آپدیت را بررسی می‌کنیم.
۱۳۹۵/۲/۳۰

سومین موج به‌روزرسانی برای نسخه پیش‌نمایش اندروید N در حالی منتشر می‌شود که در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل صحبت‌های بسیاری درباره‌ امکانات آن به میان آمد. کاربرانی که از محصولات خانواده نکسوس استفاده می‌کنند قادرند این به‌روزرسانی را دریافت کنند.

 

image

 

برای نصب این نسخه راه‌های متفاوتی وجود دارد. به این نکته توجه داشته باشید که تنها نکسوس‌های 6 ،6P ،5X ،Pixel C و تعدادی محدود از دیگر گجت‌ها به نسخه پیش‌نمایش دسترسی دارند. آن‌ دسته افرادی که پیش از این به منظور شرکت در پروژه آزمایش پیش‌نمایش اندروید N ثبت‌نام کرده‌اند برای دریافت آخرین به‌روزرسانی کافی است به بخش Update دستگاه مراجعه کنند و فایل 325 مگابایتی را دانلود کنند؛ البته از صفحه رسمی توسعه‌دهندگان گوگل نیز امکان دانلود این فایل وجود دارد. نکته دیگر این‌که نسخه نصبی پیش‌نمایش هم عرضه شده است که با شماره ساخت NPD35K شناخته می‌شود. اگر برای شرکت در آزمایش نسخه پیش‌نمایش شرکت نکرده‌اید، با دانلود این فایل نیز می‌توان سومین به‌روزرسانی را مستقیما روی گوشی نصب کرد.

 

image

 

اکثر توسعه‌دهندگان حرفه‌ای حداقل دو گوشی دارند که یکی برای استفاده شغلی و دیگری مخصوص استفاده‌های شخصی است. حرفه‌ای‌ها عموما نسخه‌های پیش‌نمایش را روی گوشی اصلی خود نصب نمی‌کنند، زیرا ممکن است با مشکلات و باگ‌هایی همراه باشد. حال نکته قابل توجه این‌که گوگل وعده داده سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید N از نسخه‌های پیشین بسیار پایدارتر باشد و توسعه‌دهندگان می‌توانند آن را روی گوشی اصلی خود نیز نصب کنند. تغییراتی نظیر توسعه پلتفرم Daydream VR و عملکرد بخش Recent Apps را، که پیش‌تر در مقاله‌ای وعده داده بودیم، احتمالا در این به‌روزرسانی مشاهده خواهید کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۵/۲/۳۰
پس چرا هیچ صحبتی از android waer نیست

سینا

۱۳۹۵/۲/۳۰
اپل یاد بگیره نه اینکه ی اپدیت رو بدون تست بده بیرون و ضرر بذاره رو دست همه مخصوصا ما ایرانیا