خانهاخبار
Google Photos ماهانه 200 میلیون کاربر فعال دارد

Google Photos ماهانه 200 میلیون کاربر فعال دارد

سرویس عکس گوگل، یعنی Google Photos، سال گذشته معرفی شد. گوگل در کنفرانس امسال خود، 2016 Google I/O، آمار استفاده از گوگل فوتوز را اعلام کرد که عدد آن شگفت‌انگیز است.
۱۳۹۵/۲/۲۹
image

 

در حالی که فقط یک سال از رونمایی اپلیکیشن عکس گوگل می‌گذرد، به نظر می‌رسد Google Photos، اپلیکیشن مدیریت عکس گوگل، بسیار محبوب شده است. در کنفرانس سالانه گوگل اعلام شد که Google Photos ماهانه بیش از 200 میلیون کاربر فعال دارد و بیش از 2 تریلیون برچسب به‌طور خودکار بر عکس‌های مختلف زده می‌شود. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل، گفت بسیاری از این برچسب‌ها برچسب «سلفی» است. تصور کنید که چه تعدادی سلفی در سراسر جهان هر روز گرفته می‌شود! واقعا باورنکردنی است.

این آمارهای کاربردی شگفت‌انگیزند، به‌خصوص برای محصولی که همین سال گذشته در I/O معرفی شد. Google Photos را می‌توانید از اینجا دریافت کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۳۱
معلومه جاسوسئ را كى ميكنه هى ميگه سيستم عامل من خيلى با امنيته ولى بعد به راحتى توسط چند هكر قفل ايفوناش شكسته ميشه يه بار ميگه ما با اف بى اى همكارى نميكنيم اما بعد كه ديد سيستم عامش به راحتى هكشد كوتاه اومد و گفت در پرونده رئيس مافيا با پليس فدرال همكارى ميكنيم اين دروغگويى و جاسوسيه

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۲/۳۰
جاسوسی با 200 میلون کاربر فعال