خانهاخبار
افتتاح اولین شتاب‌دهنده اپل در هندوستان

افتتاح اولین شتاب‌دهنده اپل در هندوستان

کشورهای شرقی یکی از مهم‌ترین بازارهای کمپانی‌های تکنولوژی‌محور شده‌اند. از جمله اصلی‌ترین آن‌ها می‌توان به هندوستان اشاره کرد. تیم‌کوک طی سفرش به این کشور از ایجاد شتاب‌دهنده برای توسعه‌دهندگان هندی خبر داده است.
۱۳۹۵/۲/۳۰

کشور هندوستان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای تجاری برای کمپانی‌های تکنولوژی‌محور شده است. مردم این کشور علاقه بسیار زیادی به گجت‌ها دارند، تا جایی که برخی کمپانی‌ها مراسم رونمایی از پرچمدار خود را در هند برگزار می‌کنند یا حتی عرضه بعضی گجت‌ها را به این کشور محدود می‌کنند. این موضوع نشان از اهمیت بسیار بالای هندی‌ها برای مدیران تکنولوژی دارد.

image

 

تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل، طی سفرش به این کشور از برقراری امکانات جدید برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ مبتنی بر پلتفرم‌های اپل خبر داد. وی اذعان داشت:

هندوستان یکی از مهم‌ترین و معتبرترین مراکز سرمایه‌گذاری و تجاری اپل است. این کشور پتانسیل‌های فراوانی در ساخت اپلیکیشن برای گجت‌های اپل دارد و به همین دلیل ارتباط جدیدی میان مدیران اپل و توسعه‌دهندگان هندی برقرار خواهیم کرد.

 

image

 

این ارتباط، که مدیر اپل وعده داده، اصطلاحا شتاب‌دهنده نام دارد. این کمپانی به دنبال برقراری ارتباط مهندسان و برنامه‌نویسان اپل با توسعه‌دهندگان هندی به منظور کمک به آن‌ها و تولید اپلیکیشن‌های استاندارد است. طی این پروژه کنفرانس‌هایی در قالب پرسش و پاسخ و این قبیل تعامل‌ها برگزار می‌شود و توسعه‌دهندگان را از روند کاری اپل مطلع می‌سازند.

البته شاید بدانید که شتاب‌دهنده عموما به استارت‌آپ‌های کم‌هزینه با کم‌ترین نیاز به مدیریت و بیشترین بازدهی گفته می‌شود، اما تیم کوک به دلایل نامعلوم اصرار داشت از این لفظ در توصیف برنامه‌های آتی خود در هند استفاده کند. از جمله مهم‌ترین برنامه‌های اپل برای این شتاب‌دهنده می‌توان به نقد و بررسی اپلیکیشن‌ها، آموزش برنامه‌نویسی Swift، آموزش تولید اپ برای تمام گجت‌های این کمپانی و ارائه امکانات بیشتر برای توسعه‌دهندگان هندی اشاره کرد.

نظر شما درباره اقدام اپل چیست؟ آيا ایران هم می‌تواند در زمینه تکنولوژی پا به پای هندوستان پیشرفت کند؟ به نظر شما دلیل پیشرفت هند در تکنولوژی و به‌خصوص گجت‌ها و دیوایس‌های هوشمند چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین باختر اصل

۱۳۹۵/۳/۶
اره جون سبیلات

وحید

۱۳۹۵/۲/۳۰
خیلی جالبه طرف گوشی سامسونگ خریده... محصولات اپل در حد یه 5 دقیقه کار کردن به ادم لذت میده نه بیشتر