خانهاخبار
Moto G4 و Moto G4 Plus رسما معرفی شدند

Moto G4 و Moto G4 Plus رسما معرفی شدند

موتورولا امروز از دو گوشی میان‌رده جدید خود، موتو جی 4 و موتو جی 4 پلاس، رونمایی کرد. در ادامه با این دو گوشی بیشتر آشنا می‌شویم.
۱۳۹۵/۲/۲۸

 

image

 

علاقه‌مندان به گوشی‌های کامپکت امسال نباید به خانواده موفق G موتورولا نگاه کنند. همان‌طور که شایع شده بود، نسل چهارم این سری، Moto G4، صفحه‌نمایش 5.5 اینچی دارد که نیم اینچ بزرگ‌تر از نسل سوم این سری است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، هر دو گوشی Moto G4 و Moto G4 Plus (محصول لنوو) امروز در هند و شهر دهلی نو معرفی شدند.

این دو گوشی میان‌رده از نظر صفحه‌نمایش، رزولوشن، ظرفیت باتری، دوربین جلو، نرم‌افزارهای پیش‌فرض و طراحی پشت به هم شبیه‌اند. اما Moto G4 Plus سنسور اثر انگشت مربع‌شکل در جلو و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری و PDAF دارد. این در حالی است که G4 معمولی دوربین 13 مگاپیکسلی با امکانات کمتر در اختیار دارد. رم آن 2 گیگابایتی است و حافظه داخلی‌اش 16 گیگابایت است، که از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی G4 Plus کمتر است.

 

image

 

صفحه‌نمایش هر دو فول اچ‌دی است، هر دو پردازنده اسنپدراگون 617 دارند و به اندروید 6 مارشمالو مجهز شده‌اند. درگاه کارت microSD، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دو گوشی میان‌رده را تشکیل مي دهند.

لنوو قیمت ارزان گوشی‌های اخیر هوآوی و شیائومی را در قیمت‌گذاری لحاظ کرده و G4 Plus را بسیار ارزان عرضه کرده است. قیمت اولیه آن، برای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی، فقط 202 دلار است و نسخه‌ای که با 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 عرضه می‌شود 217 دلار قیمت دارد.

Moto G4 ماه آینده به بازار می‌آید و هنوز قیمتش اعلام نشده است. نظر شما درباره محصولات جدید موتورولا چیست؟ به نظر شما قیمت مناسبی دارند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۸
با این قیمت ها عالیه
عکس هایی قبلا از این گوشی که اگه اشتباه نکنم تو همین سایت هم زده شده بود به عنوان موتو ایکس معرفی شده بود دلسرد کننده بود
البته طراحی بدی نداره و مناسبه میان رده اس ولی موتو ایکس باید مثل همیشه حرفه ای باشه!!
البته امیدوارم !!!
و با این قیمت ها که لنوو در نظر گرفته و ارزشی که برند موتورلا داره تو این بازار رقیب سرسختی میشه برای رقبای چینی مثل شیائومی و غیره
چون در اقتصادی ترین طرز فکر باز هم یه گوشه چشمی مردم به برند دارن

VistaMobile

۱۳۹۵/۲/۲۸
قیمت منطقی هست البته اگر در ایران هم منطقی به فروش برسه که محاله .