خانهاخبار
شباهت زیاد OnePlus 3 به پرچمدار سابق HTC

شباهت زیاد OnePlus 3 به پرچمدار سابق HTC

امروز رندرهای جدیدی از وان پلاس 3 به بیرون درز کرد که جزئیات بیشتری از طراحی بدنه این دستگاه را به ما نشان می‌دهد. بخش قابل توجه این محصول پشت آن است که بسیار شبیه بدنه HTC One M9 طراحی شده.
۱۳۹۵/۲/۲۸

در ماه ژوئیه سال گذشته، وان‌پلاس از دومین گوشی پرچمدار خود به نام 2 یا همان OnePlus 2 پرده برداشت. اکنون پس از گذشت 10 ماه از آن تاریخ، باید خود را برای معرفی پرچمدار بعدی این شرکت یعنی OnePlus 3 آماده کنیم.

وان‌پلاس 3 یکی از گوشی‌هایی است که روزهای گذشته بارها تصاویر نمونه‌ آزمایشی‌ آنها را دیده‌ایم و تقریبا از مشخصات سخت‌افزاری آن مطلعیم. بدنه تمام‌فلزی، نمایشگر 5.5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 820، دوربین 16 مگاپیکسلی و حافظه رم 6 گیگابایتی از جمله مواردی است که در شایعات مختلف به آنها اشاره شده.

 

image

 

اکانت توییتر Evleaks امروز تصویر تازه‌ای از OnePlus 3 منتشر کرد که می‌تواند جزئیات بیشتری از طراحی و اجزای بدنه این گوشی به ما نشان ‌دهد. در این تصویر بدنه فلزی دستگاه به‌خوبی قابل مشاهده است که طراحی ساده پشت آن بی‌شباهت به HTC One M9 نیست.

Evleaks، علاوه بر انتشار این رندر، به نمایشگر AMOLED و باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی دستگاه نیز اشاره کرده است، اما در تایید یا رد عرضه دو مدل مختلف از وان‌پلاس 3 حرفی به زبان نیاورده.
هنوز مشخص نیست پرچمدار بعدی وان‌پلاس دقیقا در چه تاریخی معرفی خواهد شد، اما امیدواریم تا 2 ماه دیگر و در سالگرد معرفی وان پلاس 2 این اتفاق رخ دهد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

?علی

۱۳۹۵/۳/۳
میدونم میت شبیه وان مکسه
ولی یه تفاوت هایی داره با وان مکس
مثال اسپیکرهای وان مکس جلو هستن ولی میت زیر گوشی
این وان پلاس سه ولی فقط شبیه htcنیست
الان طراحی اپل و میت و htcرو گرفته ترکیب کرده شده این
پنل جلوش هم شبیه htc10هستش
وای چقدر تقلب کرده تو طراحی
از سامسونگ زده جلو!
فکر کنم شرکت اچ تی سی. با این اوضاع شکایت کنه ا

علی

۱۳۹۵/۲/۲۹
خود میت هم کپی وان مکسه

yh

۱۳۹۵/۲/۲۹
نکته اینجاست که سری میت هواویی خودش کپی برابر اصل از سری وان اچ تی سی هست

yh

۱۳۹۵/۲/۲۹
البته سامسونگ c5... بیشتر از این از اچ تی سی کپی برداری کرده و در تمامی سایتها غیر این سایت هم بهش اشاره شد... که در زمان معرفی دست گل جدید سامی رو خواهیم دید

محمد

۱۳۹۵/۲/۲۸
وان پلاس همیشه یه گوشه چشمی به محصولات اچ تی سی داشته!!
ولی دیگه این برند جا افتاده و میشه روش به عنوان یه گوشی با امکانات بالا و قیمت مناسب حساب کرد از طرفی هم نحوه فروش تغییر کرده و به زودی در ایران هم ببه قیمت های نزدیک به واقعیت!! میشه خرید کرد